شخصیت‌های انیمه شهر ارواح بر روی محصولات خانه مد اسپانیایی

شخصیت‌های داستانی و قهرمان‌های متفاوت دنیای میازاکی طرفداران بسیاری دارند

این مجموعه طرفداران دو آتشه میازاکی را هدف گرفته است-©LoeweOfficial

 خانه مد لوئه‌وه (Loewe) مجموعه جدید محصولات خود را با الهام از یک انیمه (پویانمایی) مشهور ژاپنی طراحی و روانه بازار کرد. این مجموعه‌ جمع‌وجور ادای احترامی به یکی از انیمه‌های معروف و نمادین ژاپنی از ساخته‌های کارگردان صاحب سبک، هایائو میازاکی است. «شهر اشباح» از شاهکارهای استودیو جیبلی در میان دوستداران انیمه های ژاپنی طرفداران فراوانی دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این خانه مد لوکس اسپانیایی به خاطر مجموعه‌های مشترکش شناخته‌شده است و جاناتان اندرسون، مدیر خلاقیت لوئه‌وه، بار دیگر در این زمینه به خوبی عمل کرده است. در گذشته اندرسون چندین همکاری موفق با یوکس ایتالیا در مجموعه «همسایه من توتورو» از استودیو جیبلی داشته است.

این مجموعه با هدف گرفتن طرفداران دو آتشه این اثر محبوب و برنده جایزه اسکار، از انیمه فانتزی/ماجراجویانه ساخته هایائو میازاکی، کارگردان شهیر ژاپنی، الهام گرفته شده است.

 انیمه شهر ارواح داستان یک دختر نوجوان ژاپنی به نام چیهیرو را دنبال می‌کند که والدینش پس از ورود به قلمرو ارواح تبدیل به حیوانات می‌شوند و بازگرداندن آن‌ها به شکل انسانی بر دوش چیهیرو خواهد بود.

در قطعات ویژه این مجموعه کپسول از تصویر شخصیت‌های نمادین انیمه از جمله چیهیرو و جادوگر یوبابا استفاده شده است. این مجموعه هیجان‌انگیز شامل پتو، لباس، کیف‌های چرمی و برزنتی خواهد بود.

درحالی‌که این همکاری مخاطبان خاص را هدف قرار می‌دهد، همچنین هنر و مهارت بی‌عیب و نقص لوئه‌وه را نیز به رخ می‌کشد. چندین تکنیک بارز مانند چاپ، ژاکارد و خیاطی چرم برای زنده کردن این شخصیت‌ها استفاده شده است. یک روش دوخت کلاسیک ژاپنی به نام "boro" که ترکیب دوخت و تکه‌دوزی است نیز در این مجموعه دیده می‌شود.

بیشتر از مُد و زیبایی