جشن تولد چهل سالگی دوشس کمبریج کوچک و خانوادگی برگزار می‌شود

پادشاه آینده بریتانیا «عشق بی‌چون‌وچرای زندگی کاترین» است

کیت میدلتون در تابلوهایی که به مناسبت چهلمین سال تولدش آماده‌شده‌اند شاداب و درخشان به نظر می‌رسد.

کیت میدلتون که امروز، نهم ژانویه، رسیدن به ۴۰ سالگی را همراه با خانواده‌اش جشن می‌گیرد، یکی از ارکان اصلی خانواده سلطنتی بریتانیا برای بقا در قرن ۲۱ شناخته می‌شود.

دوشس کمبریج که در سال ۲۰۲۱ با فعالیت‌های خیریه پیشرو در بخش بهداشت روان و سرود کریسمس وست‌مینستر ابی در صحنه جهانی درخشید در کنار همسرش شاهزاده ویلیام چهره مثبت و برازنده‌ای در میان بریتانیایی‌ها، حتی مخالفان ادامه نظام سلطنتی، دارند.

به مناسبت چهلمین سالگرد تولد کیت میدلتون، کاخ کنزینگتون سه چهره نگاره جدید از دوشس کمبریج منتشر کرد که در آن‌ها او سه لباس مختلف از طراح مشهور مد، الکساندر مک کوئین، به تن دارد. عکاس پائولو روورز این عکس‌ها را نوامبر گذشته در باغ‌های سلطنتی کیو در لندن گرفت. این تابلوها به مجموعه دائمی «گالری پرتره ملی» اهدا می‌شوند که کیت حامی آن است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یکی از معتمدین کمبریج‌ها در مصاحبه‌ای به مناسبت تولد کیت، پادشاه آینده بریتانیا را به‌عنوان «عشق بی‌چون‌وچرای زندگی کاترین» توصیف کرد و توضیح داد: «اگر کاترین عاشق ویلیام نمی‌شد، امکان نداشت تلاش کند چهره‌ای مشهور شود. زندگی عمومی مملو از افراد برونگرا است، افرادی که به دنبال قرار گرفتن در کانون توجه هستند و از آن لذت می‌برند؛ و او یکی از آن‌ها نیست. ... اما او عاشق یک شاهزاده شد و آن‌ها به یک زوج واقعاً خوب تبدیل شدند. ویلیام و فرزندانشان مرکز دنیای او هستند و هیچ چیز بدون خانواده او جواب نمی‌دهد. آن‌ها به‌عنوان یک زن و شوهر سخت کار کرده‌اند تا تعادلی -بین زندگی عمومی و خصوصی خود- ایجاد کنند و هر چیزی که در آینده پیش بیاید، آن را از یک موضع ثبات انجام خواهند داد.»

منبع دیگری درباره رابطه آن‌ها افزود: «این دو در اوایل دانشگاه با هم آشنا شدند، هنوز جوان بودند و با هم بزرگ شدند؛ و هنوز هم خیلی خوب با هم کار می‌کنند، علایق مشابهی دارند و از انجام کارهای مشابه لذت می‌برند. کاترین و ویلیام زمانی که با چکمه‌های پلاستیکی خود گل‌آلود و ژولیده با بچه‌ها بیرون می‌روند، بیشتر خودشان هستند.»

کیت با یک جشن خانوادگی کوچک، ساده و مطابق معمول بی‌سروصدا، امروز وارد دهه پنجم خود می‌شود. کاخ کنزینگتون نیز تصاویر جدیدی را به مناسبت این رویداد منتشر خواهد کرد و انتظار می‌رود بزرگان خانواده سلطنتی در رسانه‌های اجتماعی تولد او را تبریک بگویند.

اما منابع مطلع تأکید می‌کنند که هیچ مهمانی یا برنامه بزرگی وجود نخواهد داشت.

بیشتر از زندگی