اشاره نادر بن افلک به رابطه با جنیفر لوپز در مصاحبه‌ای جدید

بن افلک در مصاحبه‌ای درباره «شریک زندگی جنیفر لوپز بودن» حرف‌های جدیدی زده است

فقط چند ماه قبل از پیوستن دوباره به افلک، لوپز نامزدی خود را با الکس رودریگز به هم زده بود - REUTERS/Aude Guerrucci

در ماه ژوئن، پس از انتشار عکس‌هایی از این زوج سرشناس هالیوود در دهه ۲۰۰۰ میلادی در حال بوسیدن در تعطیلات در مالیبو، آن‌ها شایعات مربوط به تجدید رابطه با هم را تایید کردند.

این خبر به شدت طرفداران آن‌ها را  به هیجان آورد. بسیاری از آن‌ها به شوخی گفتند حالا که این بازیگر و خواننده دوباره با هم هستند، «۲۰۰۲ برگشت».

افلک قبلا تمایلی نداشت در مصاحبه‌ها در باره رابطه خود با لوپز صحبت کند، اما در گفت‌وگوی جدید و دامنه‌داری با لس‌آنجلس تایمز، این ستاره «میکده مهرآمیز» هنگام پاسخ به سوالی در باره چگونگی تغییرهای جاری در کسب‌وکار سینما، نام لوپز را مطرح کرد.

او در باره اینکه چگونه حضور در رسانه‌های اجتماعی به ارتقای حرفه ستاره‌ها کمک می‌کند، گفت: «این روزها زندگی جنیفر لوپز را تجربه می‌کنم و می‌بینم که میزان حضور گسترده در رسانه‌های اجتماعی چه تاثیر بزرگی دارد؛ مردمی که حاضرند این همه پول برای آن خرج کنند، چه ارزشی برای آن قائل‌اند، و آن را چگونه می‌بینند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«گمان نمی‌کنم که گزینه داشتن ۳۰۰ میلیون فالوئر را هرگز در اختیار داشته‌ام، اما دیگر وقتش گذشته است.»

فقط چند ماه قبل از پیوستن دوباره به افلک، لوپز نامزدی خود را با الکس رودریگز به هم زده بود. هم‌زمان، افلک اخیرا از دوست دخترش، آنا د آرماس، جدا شده بود.

جدول زمانی کامل تاریخچه رابطه این زوج را می‌توانید در اینجا بخوانید.

«میکده مهرآمیز» که اکنون منتشر شده است، فیلمی است به کارگردانی جورج کلونی با موضوع سن بلوغ. این فیلم اقتباسی است از کتاب خاطرات جی آر مورینگر (۲۰۰۵) به همین نام، که زندگی مورینگر را در زمانی که در لانگ آیلند بزرگ می‌شد، بازگو می‌کند.

بررسی سه‌ستاره ایندیپندنت از این فیلم را اینجا بخوانید.

© The Independent

بیشتر از زندگی