عربستان سعودی میزبان نمایش لباس دولچه و گابانا

در ادای احترامی به تاریخ این منطقه اسب عربی نیز دراین رویداد حضور خواهد داشت

دولچه و گابانا برای نمایش‌های تئاتر گونه در مقیاس بزرگ مشهور است-Miguel MEDINA / AFP

خانه مد ایتالیایی «دولچه و گابانا» قرار است قطعات منحصربه‌فردی از مجموعه‌های فاخر خود را در منطقه تاریخی العلا در عربستان سعودی به نمایش بگذارد.

دولچه و گابانا نمایش‌های مجلل Alta Moda، Alta Sartoria و Alta Gioielleria را برای اولین بار در ۲۷ ژانویه به عربستان سعودی می‌برد. دولچه و گابانا که آثار سطح بالایی را هنر طراحی لباس ارائه می‌دهد به‌درستی برای نمایش‌های پرزرق‌وبرق و با کیفیت تئاتر گونه در مقیاس بزرگ شناخته می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیش‌ازاین مجموعه‌های Alta Moda این خانه مد در معبدی در سیسیل، خانه‌های معروف میلان و حتی داخل خانه اپرای متروپولیتن نیویورک به نمایش گذاشته است. آخرین نمایش آن در ماه اوت در میدان مشهور سنت مارک ونیز بود، جایی که رعدوبرق و باران در انتهای قدم روی نمایش لباس‌ها این رویداد به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شرکت‌کنندگان تبدیل کرد.

امسال محصولات اوت کوتور (دوخت فاخر) این خانه مد ایتالیایی به‌عنوان بخشی از AlUla Moments در العلا نمایش داده خواهند شد. سه مجموعه - Alta Moda، Alta Sartoria و Alta Gioielleria - به ترتیب به کوتور زنانه، کوتور مردانه و جواهرات ویژه پرداخته‌اند.

برای نخستین بار هم برای عربستان سعودی و هم دولچه و گابانا، این نمایش‌ها در کنار نمایشگاه مد سواره‌نظام اکمه در جبل اکمه برگزار می‌شود. این مکان به لطف کتیبه‌های باستانی حک شده روی سنگ‌ها به‌عنوان یک کتابخانه در فضای باز توصیف‌شده است.

دولچه و گابانا در ادای احترامی به تاریخ این منطقه ۱۲ اسب عربی را به نمایش خود اضافه کرده است. نمایش این خانه مد در سالن کنسرت مارایا، بزرگترین ساختمان آینه‌ای جهان برگزار خواهد شد.

این رویداد بخشی از جشنواره زمستان در طنطورا -Winter at Tantora- خواهد بود که هدف آن برجسته کردن میراث و فرهنگ این منطقه است و تا شنبه ۱۲ فوریه ادامه خواهد داشت.

بیشتر از مُد و زیبایی