برتری آلمان و روسیه در روز چهارم رقابت‌های تنیس جام ای‌تی‌پی

تیم تنیس آلمان در بازی دو نفره مغلوب آمریکا شد تا این بازی دو بر یک به پایان برسد

در دومین مسابقه انفرادی، الکساندر زورف، مرد شماره ۳ تنیس جهان، مقابل تیلور فریتز جوان قرار گرفت - MUHAMMAD FAROOQ / AFP

رقابت‌های تنیس جام ای‌تی‌پی روز چهارم خود را پشت سر گذاشت و تیم‌های آلمان و روسیه با برتری مقابل حریفانشان شانس خود برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی را بیشتر کردند.

تیم تنیس آلمان که در نخستین مسابقه خود مغلوب بریتانیا شده بود، در دومین مسابقه خود از گروه سوم رقابت‌ها، مقابل تیم آمریکا قرار گرفت و موفق شد دو بر یک به پیروزی برسد.

در اولین بازی انفرادی بین دو تیم، لنارد اشتروف مقابل جان ایسنر «آسمان‌خراش» قرار گرفت و موفق شد دو بر یک به برتری برسد. اشتروف ست‌های اول و سوم را با نتایج ۷-۶ و ۷-۵ پیروزی شد و تنها ست دوم را ۶-۴ واگذار کرد. در دومین مسابقه انفرادی، الکساندر زورف، مرد شماره ۳ تنیس جهان، مقابل تیلور فریتز جوان قرار گرفت و موفق شد در دو ست متوالی با نتایج مشابه ۶-۴، به پیروزی برسد و برد آلمان را پیش از مسابقه دو نفره، حتمی کند.

تیم تنیس آلمان در بازی دو نفره مغلوب آمریکا شد تا این بازی دو بر یک به پایان برسد. با یک برد و یک شکست، هر دو تیم برای صعود کماکان شانس خواهند داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دیدار تیم‌های روسیه و استرالیا از گروه دوم مسابقات هم بسیار جذاب پیگیری شد. در اولین بازی انفرادی، سافیولین، از روسیه، مقابل جیمز داکوورف، از استرالیا، قرار گرفت و در دو ست متوالی با نتایج ۷-۶ و ۶-۴ به پیروزی رسید.

دنیل مدودف، مرد شماره ۲ تنیس جهان، دومین مسابقه انفرادی تیمش را مقابل دیمینور جوان برگزار کرد. مدودف که در اولین مسابقه سال جدید مقابل اوگو اومبر فرانسوی شکست خورده بود، با انگیزه بسیار بالایی در این مسابقه حاضر شد و دیمینور جوان را غافلگیر کرد و توانست در دو ست متوالی، با نتایج ۶-۴ و ۶-۲ به پیروزی برسد و برد تیمش در این مسابقه را قطعی کند و با دو پیروزی در صدر گروه ۴ قرار بگیرند.

تیم روسیه که سال گذشته در رقابت‌های جام ای‌تی‌پی قهرمان شد، در سال جاری تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود از جمله روبلف و کاراتسف را در اختیار ندارد و برای قهرمانی در این رقابت‌ها کار بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت.

آخرین مسابقه روسیه در این گروه با تیم ایتالیا خواهد بود و در صورت برتری مقابل ایتالیا، به نیمه‌نهایی رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

تیم تنیس ایتالیا نیز در دیدار مقابل فرانسه به برتری سه بر هیچ رسید و بدین ترتیب، تیم فرانسه با دو شکست پیاپی برای رسیدن به نیمه‌نهایی رقابت‌ها شانسی نخواهد داشت.

بیشتر از تنيس