شکنجه‌گری که شش ماه به گروگانش وقت داد عاشقش شود

میلیونر خود خوانده آمریکایی متهم به آدم‌ربایی تجاوز و شکنجه است

مارسیو مارتینز، ۳۹ ساله، از سالت لیک سیتی، در ۲۹ دسامبر دستگیر و متهم به آدم‌ربایی و تجاوز شده است - nypost

یک میلیونر اهل یوتا در ایالات‌متحده آمریکا متهم به ربودن و شکنجه زنی برای هفته‌ها در خانه‌اش شده است.

یک میلیونر خودخوانده از یوتا زنی را ربوده و هفته‌ها در خانه‌اش اسیر کرده است؛ جایی که بارها او را کتک زده و عدد ۶ را در دستش با چاقو حک کرده تا نشان‌دهنده مهلت شش‌ماهه زن برای این باشد که یا باید عاشقش شود و یا کشته شود.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌های محلی، رامونه مارسیو مارتینز، ۳۹ ساله، از سالت لیک سیتی، در ۲۹ دسامبر دستگیر و متهم به آدم‌ربایی و تجاوز شده است. اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت مشاغل، لینکدین، نشان می‌دهد که مارتینز مدیر عامل، یک سرویس ارجاع بیماران به پزشک برای تجویز ماری جوانا (کانابیس) است.

قربانی که هویتش فاش نشده با فرستادن یک پیامک به دوستش مبنی بر اینکه در اسارت است موفق به فرار شد. دوست او ماجرا را به پلیس اطلاع داد. هنگامی‌که پلیس به خانه مارتینز رفت، او در حالی‌که یک کلت کمری را در جیب جلوی ژاکت کلاه‌دارش پنهان کرده بود، در را باز کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش نیویورک پست، پلیس قربانی را با کبودی اطراف هر دو چشم پیدا کرد. او همچنین از درد دنده‌ها و مشکل در تنفس شکایت داشت. قربانی به پلیس گفت که تنها در روز گذشته شش بار مورد تعرض قرارگرفته است.

مارتینز در طول مدت اسارت چاقویی را روی گردن دختر قرار داده بود و همچنین عدد "۶" را با چاقو روی دست چپ قربانی کنده بود و به او گفته بود که شش ماه فرصت دارد تا او را دوست داشته باشد یا کشته شود. همچنین قربانی گفته است که مارتینز او را با اسلحه نیز تهدید می‌کرد.

در گزارش پلیس آمده است که متهم پس از بازداشت به فشردن گلوی زن و خفه کردن او اعتراف کرده است. او بعداً اعتراف کرد که قصد داشت در همان شب دستگیری قربانی را به اقامتگاه دیگری در آریزونا منتقل کند.

پلیس توصیه کرده است که مارتینز به دلیل داشتن انباری از سلاح گرم و دسترسی به مقادیر زیادی پول، بدون وثیقه بازداشت شود. او به پلیس گفته است که یک «میلیونر» با مشاغلی در کالیفرنیا، اورگان و آریزونا است.

اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت مشاغل، لینکدین، نشان می‌دهد که مارتینز مدیر عامل، یک سرویس ارجاع بیماران به پزشک برای تجویز ماری جوانا (کانابیس) است.

بیشتر از جهان