حکم بازداشت «آر کلی» صادر شد

اتهام خواننده معروف آمریکایی تجاوز جنسی‌ست

آر کلی خواننده پرآوازه آمریکایی 
KAMIL KRZACZYNSKI / AFP

در پی عدم حضور «آر کِلی» در دادگاه فدرال برای رسیدگی به اتهام تجاوز جنسی، حکم بازداشت وی صادر شد.

آر کلی به دو مورد درخواست فحشا از یک فرد زیر ۱۸سال در«مینه‌سوتا» متهم شده بود، و دادستان ناحیه «هنیپین»، جودیت کول، گفت که هیچ وکیلی گواهی وکالت برای این خواننده را به ثبت نرسانده است. با این حال، استیو گرینبرگ، وکیل این خواننده، به این واقعیت اشاره و مناقشه کرده است که موکل او عملا قادر به شرکت در دادگاه نبوده است. وی بهTMZ  گفت که موکلش در بازداشت است و قادر نبوده است که از طریق «تله‌پاتی» از محل بازداشتش در شیکاگو، خود را به دادگاه منتقل کند. 

وی در توییتر نوشت: «من مقاومتی برای حضور او (در دادگاه) نکردم؛ خود او نیز. او در بازداشت است. وظیفه دادستان است که برای حضور آر کلی دستور دادگاه را بگیرد، و دادستان است که باید برود و او را بگیرد و بیاورد. در این مورد، او در محلی دیگر در بازداشت است».

وی اضافه کرد: «به‌همین سادگی که از بازداشت فدرال به او مجوز سفر نمی‌دهند».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنا بر گزارش‌ها، مقامات دفتر بازپرس بخش قضایی مینه‌سوتا از این مسئله آگاه بودند که مقامات قضایی فدرال در ناحیه شمالی ایلینوی، جایی که او نگه‌داری می‌شود، اجازه نخواهند داد که تا اختتام پرونده فدرال این خواننده، به او دسترسی داشته باشند، و صدور حکم حضور وی در دادگاه، فقط جنبه تشریفاتی داشته است.

یک سخنگو گفته است که احضاریه برای آر کلی، به آخرین آدرس شناخته شده او ارسال شده بود.

کلی متهم شده است که در سال ۲۰۰۱، به یک دختر ۱۷ساله پیشنهاد داده بود تا با دریافت ۲۰۰ دلار، در برابر او برهنه شود و برقصد.

مایک فریمن، وکیل ناحیه، گفت که حادثه مورد ادعا زمانی اتفاق افتاد که یکی از طرفداران او کوشید تا پیش از شروع کنسرت، از وی امضاء بگیرد.

کلی همچنین در شیکاگو برای پورنوگرافی کودکان، تطمیع یک فرد خردسال برای انجام فعالیت جنسی مجرمانه، و توطئه برای جلوگیری از اجرای عدالت، با اتهامات فدرال روبه‌رو است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر