برنامک‌های مختلف در خدمت خیانتکاران

خیانتکاران امروزی بیش از آن در امور فنی ماهرند که از خود ردپایی برجای بگذارند

اگر با کس دیگری رابطه دارید و می ترسید شریک زندگی‌تان ظن برده باشد، برنامک «نوزی ترپ» (Nosy Trap) می‌تواند کمک کند -Pexels

(این مطلب اولین بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است)

شاید در گذشته می‌‌توانستید با چک کردن ایمیل‌ها، پیامک‌ها، یا تاریخچه اینترنتیِ شریک زندگی‌تان مچ او را برای خیانت به رابطه‌تان بگیرید، اما خیانتکاران امروزی بیش از آن در امور فنی ماهرند که از خود ردپایی برجای بگذارند.

در واقع، اکنون خیانتکاران برای پنهان کردن بی‌وفایی‌های خود از یک رشته برنامک استفاده می‌کنند که اگر آن‌ها روی تلفن شریک زندگی‌تان دیدید، مراقب باشید. 

عکس‌های خصوصی

اگر می‌خواهید برای پیدا کردن نشانه‌های خیانت، در محتوای تلفن دوست یا شریک زندگیت‌ان جاسوسی کنید، هرگز به فکر باز کردن برنامک ماشین محاسبه‌اش افتاده‌اید؟ دقیقا!    

برنامک سکوی عکس‌های خصوصی شبیه برنامک ماشین محاسبه است، اما پس از وارد کردن رمز عبور، خود را به صورت مخزن عکس‌های محرمانه‌ای عیان می‌کند که هرگز در آلبوم اصلی تصاویر تلفن ظاهر نمی‌شوند.

«تایگِر تکست» 

هرچند برنامک «تایگر تکست» (Tiger Test) رسما بستر خیانت نیست، اما به گزارش تلویزیون براووُ (Bravo TV)، به کاربر امکان می‌دهد که پیامک‌های خود را پنهان کند، و اگر نمی‌خواهید کسی به شما تلفن کند (مثلا معشوقه‌تان)، اما می‌کند، این اپلیکیشن «زنگ خارج از سرویس» را بصدا در می آورد. 

قرار بود این برنامک ویژه واحدهای بازرگانی باشد، اما خیانتکاران راه دیگری برای استفاده از آن کشف کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«نوُزی ترَپ» 

اگر با کس دیگری رابطه دارید و می ترسید شریک زندگی‌تان ظن برده باشد، برنامک «نوزی ترپ» (Nosy Trap) می‌تواند کمک کند که پیش از آن که او مچ شما را بگیرد، شما مچ او را بگیرید.

این برنامک را هر وقت تلفنتان را از خودتان دور می‌کنید، فعال کنید. هر زمان کسی سعی کند آن را بردارد و جاسوسی کند، عکسی از آن‌ها در مقابل دوربین گرفته می‌شود.

پیام خصوصی فاکس

اگر وارد اتاق می‌شوید و می‌بینید شریک زندگی‌تان [با دیدن شما] بلافاصله تلفنش را تکان می‌دهد، مواظب باشید، ممکن است دارد از برنامک «پیام‌های خصوصی فاکس» (Fox Private Message) استفاده می کند که با تکان دادن تلفن، تمام پیام‌ها را پاک می‌کند. 

افزون بر آن، این برنامک خود را در تلفن شما در استتار نگاه می‌دارد. پس از آن که یک شماره محرمانه و خصوصی را وارد تلفن‌تان کردید، هر پیامی که از آن فرد به تلفن‌تان فرستاده شود، به جای ورود به پوشه‌های معمول، مستقیما به پوشه آن برنامک می‌رود.

به شما هشدارهای لازم را دادیم، دیگر خود دانید!     

© The Independent

بیشتر از زندگی