رولز رویس الماس نشان منصوری برای امارات

رولزرویس کالینان یکی از گران‌ترین خودروهای جهان است

منصوری توضیحی در مورد ترفندهای فنی ارائه نمی‌دهد همچنان که درباره قیمت این خودرو هم عددی اعلام نشده است-facebook/mansory

رولزرویس کالینان مانند نام افسانه‌ای که دارد به دست منصوری سپرده شد تا یکی از گران‌ترین خودروهای تشریفاتی جهان را مانند الماس‌تراش دهد. این خودرو که به یک اثر هنری پهلو میزند اکنون آماده است به امارات تحویل داده شود.

شرکت منصوری که متخصص برتر در ارتقا مشخصات فنی و ظاهری خودروهای گران‌قیمت است از یک نسخه ارتقا داده‌شده از رولز-رویس کالینان رونمایی کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 در تصاویر منتشرشده، نقشه امارات متحده عربی روی بالشتک‌های صندلی این خودرو به چشم می‌خورد و عبارت ۵۰ سالگی امارات نیز در داخل آن نقش بسته است.

تزئینات داخلی این خودرو و بسیاری از قطعات اضافه‌شده در بیرون روکش شبیه گرانیت یا مرمر دارند که در نوع خود بسیار نادر است.

طراحی ویژه امارات متحده عربی کولینان همچنین شامل ارتقاء پیشرانه است که خروجی را به ۶۱۰ اسب بخار (۴۵۵ کیلووات) و ۷۰۱ پوند فوت (۹۵۰ نیوتن متر) گشتاور می‌رساند.

منصوری توضیحی در مورد این ترفندهای فنی ارائه نمی‌دهد همچنان که درباره قیمت این خودرو هم عددی اعلام نشده است. 

منصوری اخیراً از یک خودرو وناتوس EVO S نیز که از روی خودروی وناتوس اوروس لامبورگینی منحصراً برای امارات متحده عربی طراحی شده رونمایی کرد.

ما می‌توانیم با توجه به دیگر نمونه‌ها قیمتی را حدس بزنیم. با توجه به اینکه قیمت ارتقا یک نمونه استاندارد از کراس اوور رولزرویس از ۳۰۰ هزار دلار شروع می‌شود، می‌توانید انتظار داشته باشید که این نسخه سفارشی‌شده بسیار گران‌تر باشد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MANSORY (@mansory)

منصوری در سال ۱۹۸۹ توسط کوروش منصوری یک ایرانی-بریتانیایی متخصص در ارتقا مشخصات فنی و ظاهری خودرو تأسیس شد در آغاز بر روی خودروهای بریتانیایی مانند رولزرویس و ایتالیایی مانند فراری متمرکز بود اما این روزها تولیدات آن طیف وسیعی از تولیدکنندگان، از جمله استون مارتین، آئودی، بی‌ام‌و، بنتلی، بوگاتی، فراری، مازراتی، لامبورگینی، خودروهای لوتوس، رولزرویس، تسلا، مرسدس بنز را در برمی‌گیرد.

تولید کالینان از نیمه دوم سال ۲۰۱۸ آغاز و عرضه آن به خریداران از سال ۲۰۱۹ شروع‌شده است. این خودرو با موتور ۱۲ سیلندر و فناوری‌های استفاده شده در آن در بالاترین رده قیمتی خودروها قرار می‌گیرد.

.

بیشتر از زندگی