آرنولد ۲۵ خانه بسیار کوچک به بی‌خانمان‌ها هدیه کرد

شهر لس‌آنجلس ۱۴هزار بی‌خانمان دارد و به‌تازگی با الگوی خانه‌های بسیار کوچک، می‌کوشد تا با این مشکل مقابله کند

آرنولد شوارتزنگر در مراسمی که پیش از کریسمس برای اهدای خانه‌ها برپا شده بود- @Schwarzenegger/ Twitter

آرنولد شوارتزنگر، بازیگر سینما و فرماندار پیشین ایالت کالیفرنیا، ۲۵ خانه بسیار کوچک به بی‌خانمان‌های لس‌‌آنجلس هدیه داد.
به گزارش نیویورک پست، این ستاره پیشین هالیوود ۲۵۰ هزار دلار از دارایی خود را اهدا کرد تا یک سازمان غیرانتفاعی این خانه‌های بسیار کوچک را به‌منظور اسکان بی‌خانمان‌ها تهیه کند.

این سیاستمدار ۷۴ ساله، روز پنجشنبه ۲۳ دسامبر در توییتر خود نوشت: «امروز کریسمس را زودتر جشن می‌گیرم. ۲۵ خانه‌ای که به بی‌خانمان اهدا کرده بودم، اکنون اینجا در لس‌آنجلس برپا شدند. زمان فوق‌العاده‌ای را به گفت‌وگو با این قهرمانانمان گذراندم و آن‌ها را به خانه‌های خودشان خوش‌آمد گفتم.»

این قهرمان پیشین پرورش اندام و هنرپیشه فیلم‌های هالیوودی، گفت: «دست و‌دلبازی ماهیت اصلی کریسمس است. همه شما این توان را دارید که به دیگران در این تعطیلات کمکی کنید. لزومی ندارد کار بزرگی باشد. صرف تنها چند دقیقه از وقت خود برای کمک کردن به دیگران، کافی است. »

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شهر لس‌آنجلس به‌تازگی با الگوی خانه‌های بسیار کوچک، می‌کوشد تا با مشکل بی‌خانمانی مقابله کند. هر واحد این خانه‌ها شش متر مربع مساحت دارد و به سرعت می‌توان آن را را برپا کرد. در هر یک از آن‌ها دو تخت، بخاری، دستگاه تهویه هوا و میزی کوچک وجود دارد.

یک سازمان امدادی نخستین دهکده خانه‌های بسیار کوچک خود را در ماه فوریه در شمال هالیوود افتتاح کرد.

هدیه کریسمس آرنولد شوارتزنگر می‌تواند برای بی‌خانمانانی همچون فریس کریمز که ماه‌ها در یک چادر زندگی زندگی‌ کرده است، نجات‌بخش باشد. او خوشحال است که دیگر از دست جانوران و موش‌ها راحت می‌شود و حالا یک خانه دارد. 

طبق آمار سازمان‌های امدادی، ۱۴ هزار بی‌خانمان در خیابان‌های شهر لس‌آنجلس شب را صبح می‌کنند.

بیشتر از زندگی