آریانا گرانده حساب کاربری توییتر خود را حذف کرد

طرفداران او متوجه شدند که او در شب کریسمس، از توییتر ناپدید شده است

گرانده به‌تازگی برای نقش‌ اصلی گلیندا، جادوگر خوب، در اقتباس سینمایی «ویکِد» انتخاب شده است- Jason Kempin /Getty Images via AFP

به نظر می‌رسد آریانا گرانده حساب توییتر خود را حذف کرده است. طرفداران او متوجه شدند که او در شب کریسمس، از توییتر ناپدید شده است.

«پروفایل» خواننده ترانه «ممنونم، حالا بعدی» (Thank U, Next) در این رسانه‌ اجتماعی اکنون چنین است: «این حساب کاربری وجود ندارد. دنبال حساب دیگری بگردید.»

گرانده در اینستاگرام همچنان فعال است. آخرین «استوری» او در زمان نگارش این خبر، تصویری از سگی است که کلاهکی با شاخ گوزن شمالی بر سر دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ناپدید شدن حساب توییتر گرانده، طرفدارانش را ناراحت کرد. یکی از طرفداران مضطرب نوشت: «آریانا گرانده توییتر خود را حذف کرد ... نمی‌دانم زندگی‌ام اکنون چگونه می‌تواند ادامه یابد .... تنها چیزی که می‌دانم، درد است.»

گرانده اخیرا متهم شد که در عکس‌های اینستاگرامی‌اش، ظاهری «آسیایی» دارد. آن عکس‌ها از آن زمان حذف شده‌اند.

کاربران اینستاگرام و تیک‌تاک، گرانده را که در عکاسی‌های کاتیا تمکین، عکاس مقیم نیویورک، ظاهر شده بود، به «ادای آسیایی در آوردن» متهم کردند.

آخرین آلبوم این هنرمند، ششمین آلبوم او، «مواضع» (Positions) سال ۲۰۲۰ است. آدام وایت، منتقد ایندیپندنت، در نقد سه‌ستاره‌ای خود از آن آلبوم نوشت: «گرانده چرخی در اشعار دیسکو فانک، ژانر کثیف و نئوسول می‌زند، اما بیشتر در همان محدوده‌ای باقی می‌ماند در آن احساس راحتی دارد.»

گرانده و سینتیا اِریوو به‌تازگی برای نقش‌های اصلی در اقتباس سینمایی «ویکِد» (Wicked) انتخاب شدند.

گرانده نقش گلیندا، جادوگر خوب، را بازی خواهد کرد، و اِریوو نقش اصلی الفابا را در این فیلم موزیکال به تصویر خواهد کشید.

© The Independent

بیشتر از زندگی