مگان مارکل در دادگاه عضو ارشد خانواده سلطنتی شهادت می‌دهد؟

مگان مارکل ممکن است به‌عنوان بخشی از شکایت مدنی علیه شاهزاده اندرو، عموی شوهرش در دادگاه شهادت دهد

 شاید تعدادی از اعضای ارشد خانواده سلطنتی به دادگاه رسیدگی به اتهام‌های جنسی شاهزاده اندرو، احضار شوند  - KIRSTY WIGGLESWORTH /AFP

وکیل یکی از شاکیان پرونده رسیدگی به اتهامات جنسی عضو ارشد خانواده سلطنتی بریتانیا می‌گوید ممکن است از مگان مارکل دعوت کنند تا به‌عنوان شاهد در دادگاه حاضر شود.

وکیل ویرجینیا رابرتز، زنی که شاهزاده اندرو را متهم به سو استفاده جنسی کرده است، می‌گوید دوشس «مطمئنا اطلاعاتی دارد و کسی است که می‌توانیم برای گفتن حقیقت روی او حساب کنیم».

اگر این گفته را جدی بگیریم، مگان مارکل ممکن است به‌عنوان بخشی از شکایت مدنی علیه شاهزاده اندرو، عموی شوهرش که ویرجینیا رابرتز گیفره مطرح کرده است، در دادگاه شهادت دهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دیوید بویز، وکیل رابرتز به نشریه دیلی گفت که مارکل به دلیل اینکه در ایالات متحده زندگی می کند مورد توجه قرار گرفته است، زیرا صلاحیت حضور در دادگاه های ایالات متحده را دارد و «یکی از نزدیکان شاهزاده اندرو بوده و از این رو در موقعیتی است که شاید چیزی دیده باشد».

بویز تاکید کرد که هیچ تصمیم نهایی در مورد اینکه چه کسی به دادگاه فراخوانده خواهد شد گرفته نشده است و گفت که دوشس تنها «یکی از افرادی است که ما در نظر داریم».

بویز گفت که امیدوار است بین ۱۰ تا ۱۲ نفر از جمله همسر سابق شاهزاده اندرو، سارا فرگوسن یا شاهزاده چارلز را هم احظار کند، اما که بعید است «به دلیل احترام» از ملکه بخواهند شهادت دهد.

او گفت: «من فکر می کنم بعید است که او با مادرش در مورد این چیزها به همان اندازه که ممکن است با دوستان یا همسر سابقش صحبت کرده باشد.»

اگر مقامات دادگاه از مگان مارکل به عنوان شاهد دعوت کنند او طبق قانون باید همکاری کند زیرا شهروند ایالات متحده است جایی که دادگاه رسیدگی به اتهامات تعرض جنسی شاهزاده اندرو در حال رسیدگی است.

شاهزاده اندرو این اتهامات را رد می‌کند. مهم‌ترین آن‌ها از سوی ویرجینیا رابرتز مطرح‌شده که مدعی است که از سوی سرمایه‌دار آمریکایی، جفری اپستین، قربانی قاچاق جنسی شده و وقتی ۱۷ سال داشته، وادار شده است با دوستان او - از جمله این شاهزاده بریتانیایی رابطه جنسی داشته باشد.

شاهزاده اندرو پذیرفت که در چند خانه متعلق به اپستین، اوقاتی را گذرانده است اما گفت که هیچ‌‌گاه رفتار مشکوک یا چیز غیرعادی بین او و زنان جوانی که «فکر می‌کرد کارکنان آن خانه‌ها» هستند رخ نداده است.

بیشتر از زندگی