امارات متحده عربی به سانسور فیلم‌ها پایان می‌دهد

امارات متحده عربی به سانسور فیلم‌ها پایان می‌دهد محتوای فیلم‌های بزرگسالان با رده‌بندی ۲۱ سال تغییر نخواهد کرد

هم‌اکنون بالاترین رده‌بندی سنی برای فیلم‌ها در امارات متحده عربی ۱۸ سال است-National

امارات متحده عربی اعلام کرد به سانسور یا ایجاد تغییر در فیلم‌های بزرگسالان پایان می‌دهد.

به گزارش نشنال، امارات متحده عربی از این پس فیلم‌ها با محتوای مخصوص بزرگسالان را با رده‌‌بندی ۲۱ سال مشخص خواهد کرد و در آن‌ها تغییری اعمال نمی‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دفتر رسانه‌ای امارات اعلام کرد که از این پس سینماها باید فیلم‌های بزرگسالان را با رده‌بندی ۲۱ سال مشخص کنند و این فیلم‌ها را برای تماشاگرانی نمایش دهند که مدرک شناسایی‌شان تایید می‌کند سن آنها ۲۱ سال و بالاتر است.

در حال حاضر اغلب فیلم‌های روز دنیا در سالن‌های سینما در امارات متحده عربی به نمایش درمی‌آیند. اما در برخی از آنها با محتوای بزرگسالان، تغییراتی اعمال می‌شود یا سانسور می‌شوند. البته این تغییرات بیشتر شامل سینماها است و محتوای فیلم‌ها برای نمایش خانگی یا فیلم‌هایی که در هواپیما نمایش داده می‌شوند به ندرت سانسور می‌شود.

هم‌اکنون بالاترین رده‌بندی سنی برای فیلم‌ها در امارات متحده عربی ۱۸ سال است. اما از این پس رده‌بندی ۲۱ سال با هدف توقف سانسور اعلام خواهد شد.

دولت امارات متحده عربی از سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که باید دامنه وسیع‌تری برای رده‌بندی سنی محصولات فرهنگی و سرگرمی شامل فیلم و کتاب و البته بازی‌های رایانه‌ای وجود داشته باشد.

امارات متحده عربی در مسیر آزادی‌های سیاسی و اجتماعی بیشتر حرکت می‌کند. امارات اخیرا با هدف هماهنگی بیشتر با بازارهای جهانی و جذب سرمایه‌های خارجی روزهای کاری را به چهار و نیم روز از دوشنبه تا جمعه ظهر تغییر داد و به عنوان یک کشور پیشرو در خاورمیانه شنبه و یکشنبه را روزهای تعطیل هفته اعلام کرد.

بیشتر از فرهنگ و هنر