دختر شایسته پیشین آمریکا این رقابت را «تجربه‌ وحشتناک» خواند

«امیدوارم هیچ دختری هرگز آن سال جهنمی را که من مجبور به تحمل آن بودم، تجربه نکند»

ماریسا باتلر، مدل ۲۷ ساله گفت: این تجربه به من «احساس حقارت» داد - Ethan Miller AMERICA / AFP

ماریسا باتلر، دارنده پیشین عنوان «ملکه زیبایی جهان -آمریکا» یا «میس ورلد آمریکا» (MISS WORLD AMERICA)، به دست آوردن این عنوان را تجربه‌ای «وحشتناک» خواند.

این مدل ۲۷ ساله در مصاحبه‌ای با مجله «جزبل» (Jezebel) تجربه خود را در سالی که صاحب این عنوان بود، توضیح داد و گفت که آن تجربه احساس «حقارت» به او داده است.

باتلر که نماینده ایالات متحده در «میس ورلد» ۲۰۱۸ بود، گفت: «ملکه زیبایی جهان- آمریکا بودن وحشتناک بود، و من آن را برای بدترین دشمنم آرزو نمی‌کنم.»

باتلر لحظه‌ای از اکتبر ۲۰۱۹ را به یاد آورد که جیکوب آرابو، صاحب جواهرفروشی لوکس «جیکوب اند کو»، باعث شد او هنگام صرف غذا پشت میز احساس ناراحتی کند.

باتلر ادعا کرد که آرابو زمانی که این مدل می‌خواست «سوشی» بخورد، چوب‌های سوشی را از او دور کرد و در عوض با دستان خود سوشی را به او خوراند، در حالی که مایکل بلیکی، مدیر کشوری مسابقه، با آن که می‌دانست او از آن کار ناراحت است، فقط ایستاده بود و دخالتی نکرد.

باتلر گفت: «مایکل درست کنار من نشسته بود و همراه با جیکوب می‌خندید. او از من حمایتی نکرد یا نگفت که چقدر این کار نامناسب است، حتی با آن که کاملا واضح بود که من در عذابم. یادم می‌آید فقط می‌خواستم ناپدید شوم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یکی از نمایندگان روابط عمومی «جیکوب اند کو» در ایمیلی به جزبل، حادثه چوب‌های سوشی را انکار کرد.

ایندیپندنت برای اظهار نظر بیشتر با آرابو و نمایندگان مایکل بلیکی تماس گرفته است.

باتلر همچنین ادعا کرد که در طول عنوان‌داری یک‌ساله خود، از سوی رهبران ملی سازمان احساس «سکوت اجباری و حقارت» کرده است.

این مدل ادعا کرد که در حادثه دیگری، مجبور شده است یک قرارداد غارتگرانه برای شرکت شخصی مدیریت استعداد بلیکی امضا کند و این که او از وی خواسته بود تا به افتخار روز وسط هفته (Hump Day) با یک بیکینی در مقابل یک اتومبیل فراری ژست بگیرد. باتلر آن درخواست را رد کرد و به جای آن با لباس ژست گرفت.

باتلر گفت: «[این تجربه] نه تنها بر سلامت روانی من در آن سال تثیر منفی شدیدی گذاشت، بلکه تقریبا به طور کامل رابطه من با دیگر شرکت‌کنندگان در مسابقات را تغییر داد.»

باتلر که هم‌اکنون «میس ارت» (بانوی زمین) آمریکا است، روز چهارشنبه، ۱۵ دسامبر، در پروفایل اینستاگرام خود به مقاله جزبل اشاره کرد.

او نوشت: «یادآوری دوباره آن تجربه چیزی بود که هرگز نمی‌خواستم.»

او همچنین گفت که تجربه مثبتش با عنوان «میس ارت» ایالات متحده به او «شجاعت علنی کردن این موضوع و گفتن دیگر بس است» را داده است.

او گفت: «امیدوارم هیچ دختری هرگز آن سال جهنمی را که من مجبور به تحمل آن بودم، تجربه نکندپ. زیرا وقتی به درستی انجام شود، شرکت در مسابقه دختر شایسته می‌تواند یکی از زیباترین تجربیات باشد و ما نباید چیزی جز آن را در سال ۲۰۲۲ تحمل کنیم.»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی