بیلی آیلیش: تماشای فیلم‌های پورن از ۱۱ سالگی مغزم را نابود کرد

«با قرار گرفتن در معرض فیلم‌های جنسی به‌طور باورنکردنی ویران شدم»

بیلی آیلیش، خواننده و برنده جایزه موسیقی گرمی - Matt Winkelmeyer/AFP

بیلی آیلیش، خواننده برنده جایزه موسیقی گرمی، در مورد اعتیادش به تماشای فیلم‌های مستهجن صحبت کرده است. او با اشاره به اینکه از سال‌ها قبل شروع به تماشای این فیلم‌ها کرده، توضیح داد که چگونه این اتفاق منجر به داشتن کابوس‌های شبانه شده است.

به گزارش رویترز، آیلیش که چند روز دیگر ۲۰ ساله می‌شود، در یک برنامه رادیویی گفت: «فکر می‌کنم صنعت پورن مایه شرمساری است. صادقانه بگویم، من قبلاً فیلم‌های جنسی زیادی تماشا می‌کردم. از ۱۱ سالگی شروع به تماشای پورن کردم که فکر می‌کنم واقعاً مغزم را نابود کرده است.»

این خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی که طرفداران زیادی دارد با بیان این که از دست خودش عصبانی است، توضیح داد: «با قرار گرفتن در معرض فیلم‌های جنسی به‌طور باورنکردنی ویران شدم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آیلیش که در لس آنجلس زندگی می‌کند و هفت جایزه گرمی دارد، به خاطر اشعارش با مضامینی افسرده شناخته شده است. او در دومین آلبومش به نام «شادتر از همیشه» ترانه «فانتزی مردانه» را در مورد تنها بودن در خانه و پرت کردن حواس خود با پورنوگرافی و یادآوری یک رابطه نافرجام خوانده است.

این خواننده پرطرفدار در میان نسل جوان اولین بار در سال ۲۰۱۵ ترانه «چشم‌های اقیانوسی» را در ساوندکلاود و یک سال بعد در یوتیوب منتشر کرد که پس از آن به‌صورت رسمی توسط شرکت دارک‌روم و اینترسکوپ رکوردز منتشر شد.

او فعالیت حرفه‌ای خود را با پوشیدن لباس‌های گشاد شروع کرد تا به گفته خودش از اظهار نظر مردم در مورد بدنش جلوگیری و توجه آنها را به جای اندامش به شعر و موسیقی جلب کند.

آیلیش جوان‌ترین فردی در تاریخ است که توانسته هر چهار جایزه برتر گرمی را به دست آورد. او که در سال ۲۰۱۹، در فهرست «۱۰۰ فرد آینده» مجله تایم جای گرفت، گفته روابط اجتماعی زیادی ندارد، زیرا شهرت باعث شده قرار گذاشتن با دیگران برایش سخت شود: «ملاقات با دیگران برایم واقعا دشوار است. وقتی معروف می‌شوید، مردم یا از شما می‌ترسند یا فکر می‌کنند که از گروه آن‌ها خارج شده‌اید و دیگر دوستتان نیستند.»

بیشتر از زندگی