اولین هتل شناور جهان در دبی

تمام امکانات درجه یک هتل ۵ ستاره در این مجموعه اقامتی پیش بینی شده است

این پروژه موفقیت دیگری برای صنعت گردشگری امارات خواهد بود-kempinski floating palace

برای نخستین بار یک هتل مجلل به نام «کاخ شناور کمپینسکی» به عنوان ساختمانی شناور در دبی افتتاح خواهد شد که در اطراف آن ۱۲ ویلای مجلل شناور وجود دارد.

دیدار از کلان‌شهر دبی با فن‌آوری پیشرفته آن همیشه شگفت‌انگیز است و با راه‌اندازی کاخ شناور جدید کمپینسکی که قرار است در سال ۲۰۲۳ افتتاح شود، جالب‌تر نیز خواهد شد.

 این اقامتگاه در کنار یکی از منحصربه‌فردترین سواحل دبی در جاده ساحلی جمیرا لنگر انداخته و میهمانان با قایق‌های تندرو به این هتل ۱۵۶ اتاقه یا ویلاهای خود می‌روند یا مستقیماً با قایق‌های خود در کنار آن پهلو خواهند گرفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک سکوی شناور فرود هلیکوپتر در کنار یک عرشه پارک قایق‌های تفریحی با ظرفیت حداکثر ۱۶ قایق، به میهمانان این امکان را می‌دهد تا از راه هوایی هم به این هتل شناور دسترسی داشته باشند.

پیش‌بینی می‌شود کاخ شناور کمپینسکی یک ابداع جدید که لحظاتی فراموش‌نشدنی و تجربه‌ای برجسته را برای همه میهمانان تضمین می‌کند در بخش تجاری نیز موفق بوده و بازتاب‌دهنده سبک زندگی معاصر در امارات متحده عربی باشد. عنصر مضاعف و ویژه‌ای که به دنیای هتل‌ها در دبی که مدت‌هاست به دلیل دستاوردهای جذاب خود برای کشاندن گردشگران به این محل شناخته شده است، افزوده می‌شود. این پروژه موفقیت دیگری برای صنعت گردشگری این کشور خواهد بود.

ساختمان اصلی این کاخ شناور که در چهار قسمت ساخته شده، در وسط توسط یک هرم شیشه‌ای به هم متصل شده است و تمام امکانات درجه یک هتل ۵ ستاره و امکان تردد قایق‌های تفریحی بزرگ‌تر به داخل و خارج مرکز هتل را داراست.

تعدادی از ۱۲ ویلای مجلل که توسط شناورها به هم متصل شده‌اند، برای فروش هستند، اما به میهمانان هتل نیز اجاره داده می‌شوند و از تمام خدمات ارائه شده در هتل بهره می‌برند. همچنین این ویلاهای شناور تمام ویژگی‌های یک خانه هوشمند را دارند‌. این ویلاها با حداکثر سرعت ۶ مایل دریایی مجهز به صفحه‌های خورشیدی هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دوستدار محیط‌زیست باشند.

برنولد شرودر، مدیر اجرایی و رئیس هیئت‌مدیره کمپینسکی، می‌گوید: «خوشحالیم که می‌توانیم چنین تجربه‌ای را از سال ۲۰۲۳ به بعد به مهمانان خود در دبی ارائه دهیم، امکانی که شهرت این مقصد گردشگری به‌عنوان شهری با فن‌آوری پیشرفته را با ظرافت بی‌پایان اروپایی هتل‌های کمپینسکی ترکیب می‌کند..»

کمپینسکی یک شرکت مدیریت هتل‌های لوکس است که دفتر مرکزی آن در ژنو، سوئیس قرار دارد. این گروه که در سال ۱۸۹۷ در برلین تأسیس شد، در حال حاضر دارای ۷۸ هتل پنج ستاره و اقامتگاه در ۳۴ کشور جهان است.

بیشتر از سفر