کرایه جت اختصاصی برای انتقال یک سگ از نیوزیلند

این سگ سه سال تمام را در سنگاپور گذراند، زیرا نمی‌توانست آزمایش‌های ورود به استرالیا را بگذراند

«مانچکین» سگی که پیش‌تر در اندونزی یک سگ ولگرد بوده است به استرالیا منتقل شد - milliondollarmunchkin

یک زن اهل «کویینزلند» یک جت خصوصی با هزینه ۴۰ هزار دلار کرایه کرده است تا سگش را که پیش‌تر در خیابان‌های «بالی» ولگرد بود، [از اندونزی] به محل زندگی‌اش در استرالیا بیاورد. 

ناتاشا کوربین، اهل ساحل سان‌شاین کوئينزلند گفت که شش سال بوده که تلاش می‌کرده است «مانچکین» سگش را که پیش‌تر در اندونزی یک سگ ولگرد بوده است را به استرالیا بیاورد. 

او گفت این سگ را هنگامی‌ که با دیوید دینس، شریک زندگی‌اش در بالی زندگی می‌کرده، دیده است.

خانم کوربین به شبکه «ای‌بی‌سی» استرالیا گفت: «وقتی تصمیم گرفتیم به بالی نقل‌مکان کنیم، شریک زندگی‌ام با من یک شرط کرد زیرا من عاشق سگ‌ها هستم و آن این بود که حق ندارم با سگ‌ها کاری داشته باشم.

«تا جایی‌که می‌توانستم سگ‌ها را نادیده گرفتم. این سگ، «مانچکین» یک توله کوچک بود و هرجا می‌رفتیم دنبال ما می‌آمد و سرانجام به نحوی نزدیک ویلایمان شد.»           

خبرگزاری «ای‌اف‌پی» [فرانسه] به‌نقل از خانم کوربین گزارش داده است که این سگ سه سال تمام را در سنگاپور گذرانده است، زیرا نمی‌توانسته است آزمایش‌های ورود به استرالیا را که قوانینی سخت‌گیرانه برای ورود سگ به این کشور دارد، بگذراند.

این زوج در سال ۲۰۱۹ پس‌ ازآن‌که نیوزیلند مانچکین را پذیرفت، به این کشور نقل‌مکان کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم کوربین گفت: «دلیل آن‌که به نیوزیلند رفتیم این بود که باید مدتی در آنجا زندگی می‌کردیم که بتوانیم برای آوردن سگمان به استرالیا مجوز بگیریم.

او در این زمان به مدت پنج ماه هم از سگش دور بود و هم از شریک زندگی‌اش زیرا باید برای یک عمل جراحی به استرالیا بازمی‌گشت.

آقای دیویس می‌گوید خانم کوربین تصمیم گرفته است برای آوردن آقای دیویس و مانچکین به استرالیا یک جت خصوصی اجاره کند، زیرا این دو به‌خاطر محدودیت سفر مرتبط با همه‌گیری کووید ۱۹ در نیوزیلند گیرکرده بودند. 

اما [کرایه] یک جت خصوصی برای خانم کوربین که تمام توجهش به پیوستن مجدد به شریک زندگی و سگش است، مسئله مهمی نیست.

او به «ای‌اف‌پی» گفت: «هزینه‌های آن نکته اصلی نیست؛ مسئله این است که چه کسی می‌تواند آن‌ها را پیش از کریسمس به خانه بیاورد.» کریسمس واقعا برای ما مهم است...تنها می‌خواهم همه باهم باشیم.

او به شبکه «ای‌بی‌سی» استرالیا گفت: «داستان‌های بسیاری در مورد کسانی که [در خارج از استرالیا] گیر کرده‌اند و پروازشان بارها و بارها لغو شده است، شنیده‌ام.

«آن‌ها برای بازگشت به نزد خانواده برای عید کریسمس مستاصل‌اند.» 

برای خانم کوربین روند آوردن سگش به استرالیا چنان پرهزینه بوده است که او یک حساب شبکه‌های اجتماعی با عنوان «مانچکین یک‌میلیون دلاری» باز کرد.

این پست را در اینستاگرام ببینید.

او گفت: «تنها می‌خواهم آن‌ها به خانه بیایند و می‌خواهم راهی را انتخاب کنم که موثر باشد و اگر این به معنای هزینه بیشتر و تلاش برای فروحتن صندلی‌های [این جت خصوصی] و انجام تمام این کارهای اضافه باشد، آماده‌ام تا انجامش دهم.»

خانم کوربین افزود که متوجه این نکته هست که آن‌ها «در چنین موقعیت ممتازی قرار دارند» که می‌توانند برای بازگرداندن سگش هزینه کنند.

او گفت: «او اکنون عضو خانواده ما است و من این را با تمام دنیا عوض نمی‌کنم. سخت عاشق این سگ شده‌ام و او موجود کوچک شگفت‌انگیزی است.»

© The Independent

بیشتر از جهان