پخش زنده پشت پرده‌های هفته مد در یوتیوب

آخرین تازه‌های مد و زییابی در هفته مد نیویورک

NIKLAS HALLE'N / AFP

 

یوتیوب بخش جدیدی به راه انداخته که علاقمندان بتوانند از اخبار پشت پرده مد در ماه مد سپتامبر مطلع شوند.

چهار هفته مد مهم  نیویورک، لندن، میلان و پاریس دوبار در سال در ماههای فوریه و سپتامبر برگزار می‌شود.

در حالی که هفتههای مد متمایل به رویدادهای منحصربهفرد هستند، اما پلاتفرم جدید یوتیوب موسوم به  youtube.com/fashion یا «اِسلش فَشِن» نمایش‌های مد توسط طراحانی مثل رالف لورن، مایکل کورس و دیور و آنچه در پس پرده این رویدادها می‌گذرد را در سراسر ماه به طور زنده پخش می‌کند.

این پلاتفرم همچنین با دست اندرکاران مد تقابل خواهد کرد. دِرِک بلاسبرگ، مدیر بخش مد و زیبایی یوتیوب می‌گوید: «هدف ما ایجاد سکویی گونه‌گون و فراگیر مملو از آخرین تازه‌های مد و زیبایی، محتوا و بیشتر است. ما در ماه‌های آینده تلاش خواهیم کرد که نظرات بین‌المللی بیشتری به صفحه‌مان بیاوریم و بازارهای بین‌المللی (مد) را متمرکزتر کنیم».

کانال «اسلش فشن» علاوه بر نمایش زنده نمایش‌های مد و آنچه در پشت پرده می‌گذرد، همکاری‌های میان برندهای مد و خالقین شناخته شده یوتیوب را هم پوشش می‌دهد.

این شامل همکاری میان مزون فرانسوی لویی ویتون با اما چِیمِبرلِین از یوتیوب است که در شماره ماه ژوئیه مجله تایم در فهرست «یک‌صد فرد بانفوذ اینترنت»، در مقام پنجم قرار گرفت.

این، همچنین، دارای محتوایی با خلاقیت افراد سرشناس در صنعت مد از جمله نائومی کمبل مدل است.

در ماه نوامبر ۲۰۱۸، کمبل در یوتیوب کانالی با نام «نائومی بودن» به راه انداخت. این کانال با نمایش ویدئوهایی از قبیل «روال فرودگاه نائومی کمبل» و تجربه این مدل در رویدادهایی از جمله مراسم «مِت» همراه با پیرپائولو پیکیولی، مدیر خلاقیت مزون والنتینو، ظرف کمتر از یکسال ۱۱ میلیون دیدار و ۲۹۵ هزار عضو جذب کرد.

https://www.independent.co.uk

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی