اعطا عالی‌ترین نشان افتخار امارات به شاهزاده محمد بن سلمان

اعطا «نشان افتخار زاید» به معنی روابط قوی و عمیق تاریخی و دوجانبه است

شاهزاده محمد بن سلمان و شاهزاده شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی در کاخ الوطن-عکس از عرب‌نیوز

امارات متحده عربی در جریان سفر شاهزاده محمد بن سلمان به این کشور، عالی‌ترین نشان افتخار غیرنظامی امارات را به ولیعهد عربستان سعودی اعطا کرد.

شاهزاده محمد بن سلمان که در دومین توقف سفرهای منطقه‌ای خود روز سه‌شنبه وارد امارات متحده عربی شد، نشان افتخار مدنی زاید را دریافت کرد که به سران کشورها و مقامات عالی‌رتبه اهدا می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

عرب نیوز می‌نویسد، اعطا «نشان افتخار زاید» به معنی روابط تاریخی و دوجانبه قوی است.

شاهزاده محمد بن سلمان از روز دوشنبه سفر به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را آغاز کرده است. در روز نخست ولیعهد عربستان به عمان سفر کرد و توافقنامه‌های متعددی برای همکاری امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری امارات، گفت‌و‌گو‌های ولیعهد عربستان و ولیعهد امارات در کاخ ریاست‌جمهوری الوطن انجام شد که در ابوظبی واقع شده است. این گزارش حاکی از آن است که دو طرف روابط برادرانه و همکاریی‌های دوجانبه و توسعه فرصت‌ها در زمینه‌های مختلف را بررسی کردند.

در این نشست موضوعات منطقه‌ای و مسائل بین‌المللی بر مبنای منافع مشترک مطرح شد. دو طرف بر لزوم همکاری مشترک کشورهای خلیج فارس و عرب برای اطمینان از صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

این سفر همزمان با جشن‌های پنجاه‌سالگی امارات متحده عربی انجام شده است. سالگرد اتحاد هفت امارات که اکنون زیر پرچم امارات متحده عربی متحد شده‌اند.

شاهزاده محمد بن سلمان در ادامه سفر پنج روزه خود به منامه، دوحه و کویت سفر خواهد کرد.

بیشتر از جهان