رکورد جهانی دریافت کارت تبریک در امارات

«زبان‌های مختلف، یک پیام: ما امارات متحده عربی را دوست داریم»

امارات با گرفتن کارت‌های تبریک پنجاه‌سالگی یک رکورد جهانی دیگر ثبت کرد. مردم بیش از صد کشور برای «جشن جوبیلی طلایی امارات» یا پنجاه‌سالگی این کشور کارت‌های تبریک ارسال کردند.

اداره راه و ترابری امارات (RTA) با همکاری آرامکس، بیشترین تعداد کارت تبریک را از سراسر جهان با شعار «زبان‌های مختلف، یک پیام: ما امارات متحده عربی را دوست داریم» جمع‌آوری کرد.

در این جشن جهانی مردم از بیش از ۱۰۰ کشور برای امارات کارت تبریک ارسال کردند. علاوه بر این ساکنان محلی دبی هم این رویداد را با ساختن بیش از ۵۰۰۰ کارت تبریک جشن گرفتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک تابلوی بزرگ حامل این پیام‌ها در دبی نصب شد که تصاویری از مردم سراسر جهان را در لباس‌های محلی شهرهای مختلف نشان می‌دهد که کارت‌های تبریک بزرگی را با شعار این رویداد حمل می‌کنند.

نظراتی به زبان‌های مختلف برای تبریک جشن پنجاه‌سالگی به امارات متحده عربی روی این نقاشی دیواری نوشته‌شده است.

ميثاء بن عدي، مدیرعامل اداره راه و ترابری، گفت: «رویداد نوآورانه و ابتکار مبتنی بر همراهی جامعه که با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود، به رکوردهای جهانی گینس امارات اضافه شد.»

احمد ماریه، مدیر کل آرامکس در امارات، افزود: «این دستاورد در زمانی که این کشور جشن سالگرد پنجاه‌سالگی خود را جشن می‌گیرد وجهه امارات متحده عربی و نقش پیشگام آن در سراسر جهان را ارتقاء خواهد داد.»

دبی که اخیراً به‌عنوان یکی از امن‌ترین شهرهای جهان هم شناخته شد، محل بلندترین آسمان‌خراش و بزرگ‌ترین مرکز خرید در جهان هم است و تابستان امسال عمیق‌ترین استخر تفریحی جهان را هم افتتاح کرد.

از دیگر رکوردهای جهانی امارات متحده عربی در بخش گردشگری می‌توان به سرسره تفریحی، فواره دبی، زیپ لاین راس الخیمه، باغ گل دبی و بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک جهان با نام عین دبی یا چشم دبی اشاره کرد.

بیشتر از جهان