دونالد ترامپ: مگان از شاهزاده هری سوء‌استفاده کرد

«فکر می‌کنم هری روزی پشیمان می‌شود»

شاهزاده هری همان اوایل می‌دانسته که رابطه‌اش با مگان جدی خواهد شد-Chris Jackson /Getty Images via AFP

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق، در مصاحبه جدیدی مگان مارکل را آماج انتقادهای خود قرار داده و مدعی شده است که این بازیگر آمریکایی «حرمت» خانواده سلطنتی بریتانیا را «نگه نداشته است» و تاکید کرد که او از شاهزاده هری، همسرش، «به‌شدت سوءاستفاده» کرده است.

ترامپ این سخنان را در گفت‌وگویی ضبط شده با نایجل فراژ، مجری خبری و سیاستمدار بریتانیایی، بیان کرد. به گزارش پرس اسوسیشن، این برنامه قرار است چهارشنبه شب، اول دسامبر، از جی‌بی‌ نیوز پخش شود.

ترامپ با اشاره به خانم مارکل که با برگزاری مراسم پرزرق‌وبرق عروسی در سال ۲۰۱۹ در لندن با دوک ساسکس ازدواج کرد، می‌گوید که «از علاقه‌مندان این خانم» نیست.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش پی‌ای، او می‌گوید: «از روز اول هم نبودم. به نظر من او از هری به‌شدت سوءاستفاده کرده است و فکر می‌کنم هری روزی پشیمان می‌شود.»

این بازیگر که در لس‌آنجلس بزرگ شده است، پس از ازدواج در میانه تنش‌هایی که بنا بر گزارش‌ها با خانواده سلطنتی داشت، به همراه شاهزاده به آمریکا نقل‌مکان کرد.

ترامپ می‌گوید: «به نظر من آن کار باعث شد رابطه او (شاهزاده هری) با خانواده‌اش خراب شود و به ملکه لطمه زد.» بنا بر گزارش‌ها، او ملکه را «زنی بزرگ، شخصی بزرگ، شخصیتی تاریخی» توصیف کرده است.

ترامپ در دوران ریاست‌جمهوری خود در سال ۲۰۱۹ به بریتانیا سفر کرد و در مورد خاندان سلطنتی گفت: «ملکه و کل خاندان سلطنتی خارق‌العاده‌اند. رابطه ایالات متحده با بریتانیا خیلی قوی است.»

ترامپ قبلا در وصف خانم مارکل از صفت «نامطبوع» استفاده کرده بود و وقتی او و شاهزاده هری اعلام کردند که به ایالات متحده نقل‌مکان خواهند کرد، در  توییتر خود نوشت: « ایالات متحده بابت حفاظت از امنیت آن‌ها هزینه نخواهد کرد و خودشان باید هزینه کنند.»

گویا ترامپ در این مصاحبه علاوه بر اظهارنظر در مورد خانم مارکل و خاندان سلطنتی، درباره بوریس جانسون، انتخابات ریاست‌جمهوری، شورش ششم ژانویه در ساختمان کنگره، جنبش «جان سیاهان مهم است»، بحران مهاجرت و موضوع شرکت کردن یا نکردن دوباره در انتخابات ریاست‌جمهوری هم نظراتش را بیان کرده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی