چلسی صدرنشین در برابر یونایتد بحران‌زده متوقف شد

در پایان هفته سیزدهم، چلسی با سی امتیاز در صدر ماند، منچسترسیتی و لیورپول به ترتیب با ۲۹ و ۲۸ امتیاز، رقابت برای پیشتازی در نیم فصل را گرمایی تازه بخشیدند

 گابریل ژزوس، مهاجم برزیلی منچسترسیتی، با عبور از لوکاش فابیانسکی، دروازه وستهام را باز کرد - OLI SCARFF / AFP

هفته سیزدهم لیگ برتر انگلستان با توقف چلسی صدرنشین در برابر منچستریونایتد بحران‌زده به پایان رسید.

آبی‌های لندن در ورزشگاه خانگی خود میزبان شیاطین سرخی بودند که مربی‌شان همین یک هفته پیش اخراج شده است.

ولی مایکل کریک که تا آمدن رالف یونگیک آلمانی، موقتا سکان یونایتد را به دست آورده، در دومین بازی تیمش هم نتیجه مطلوبی گرفت. جیدن سانچو پنج دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، منچستری‌ها را پیش انداخت تا چلسی پیشتاز، سایه شکست را بر سرش ببیند. اما جورجینیو بیست دقیقه به پایان بازی، از روی نقطه پنالتی نتیجه را مساوی کرد.

در ورزشگاه الاتحاد که گه‌گاه بارش برف را هم به خود دید، یاران پپ گواردیولا روند پیروزی‌هاشان را ادامه دادند و با دو گل ایلکای گوندگان و گابریل ژزوس، حریف سختکوش خود وستهام را دو بر یک مغلوب کردند. تنها گل وستهام را مانوئل لانزینی، چهار دقیقه پس از پایان وقت عادی بازی به ثمر رساند.

در غرب لندن، زنبورهای برنتفورد نیش خود را به اورتون زدند و با تک گل ایوان تونی برنده آن دیدار شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لستر سیتی در ورزشگاه کینگ‌پاور میزبان واتفوردی بود که به نظر می‌رسید با آمدن کلودیو رانیه‌ری جان تازه‌ای گرفته است. اما روباه‌های آبی برندون راجرز با دو گل جیمی واردی و دو گل دیگر از مدیسون و لوکمن، مهمان را چهار بر دو شکست دادند. گل‌های واتفورد را جاشوا کینگ و امانوئل دنیس به ثمر رساندند.

تیم برنلی هم قرار بود میزبان تاتنهام باشد، اما بازی به دلیل بارش برف لغو شد.

روز شنبه، لیورپول با نمایشی قدرتمند چهار بر هیچ از سد ساوت‌همپتون گذشت. دیه‌گو ژوتا دو گل برای قرمزها زد تا نوار پیروزی‌های شاگردان یورگن کلوپ ادامه یابد. دو گل دیگر لیورپول را تیاگو آلکانتارا و وریجیل وندایک به ثمر رساندند.

در پایان هفته سیزدهم، چلسی به‌رغم تساوی با یونایتد، با سی امتیاز در صدر جدول ماند. منچسترسیتی و لیورپول به ترتیب با ۲۹ و ۲۸ امتیاز، رقابت برای پیشتازی در نیم فصل را گرمایی تازه بخشیدند.

بیشتر از فوتبال