پریانکا چوپرا و نیک جوناس و تحقق رویای بچه‌دار شدن

این زوج در دسامبر ۲۰۱۸ ازدواج کردند

PUNIT PARANJPE / AFP

پریانکا چوپرا حرف دلش را درباره‌ آینده‌اش با نیک جوناس به زبان آورد و آشکار کرد که این زوج قصد دارند بچه‌دار شوند.

این هنرپیشه در گفت‌وگوی جدیدی با مجله‌ی ووگ هندوستان از مستقر شدن با همسرش در لس‌آنجلس گفت.

چوپرا گفت: «خریدن خانه و بچه‌دار شدن جزو فهرست کارهای من است. از نظر من خانه یعنی جایی که در آن به شادی می‌رسم البته اگر آن‌هایی که دوست دارم در کنارم باشند».

این ستاره‌ فیلم «نگهبان ساحلی» در جشنی پر ریخت‌وپاش در پایان سال ۲۰۱۸ با جوناس ازدواج کرد. «جو جوناس» برادر «نیک» و «سوفی ترنر» ستاره‌ی فیلم «بازی تاج و تخت» که اکنون همسر جو جوناس است در آن جشن حضور داشتند.

چوپرا همچنین در این مصاحبه برملا کرد که ازدواج سبب شد در فیلمی که در آینده به روی پرده خواهد آمد با «میندی کالینگ» همکاری کند.

 

چوپرا به ووگ هندوستان گفت: «خط روایی داستان برگرفته از جشن عروسی من است که در آن مشتی آمریکایی با قصری مجلل، با غذاهای ما، خانواده‌ی من، فرهنگ و پوشاک ما رو‌به‌رو می‌شوند و وضعیت مضحکی پیش می‌آید».

در آن جشن عروسی که چند روز هم طول کشید و مفصل‌تر از جشن‌های معمول بود مهمانان سرشناس زیادی حضور یافتند و عروس و داماد چندین بار لباس سنتی به تن کردند.

چوپرا که با برنده شدن در مسابقات ملکه‌ زیبایی هند و ملکه‌ زیبایی جهان در سال ۲۰۰۲ گل کرد از شروع دشوار کار خود در صنعت فیلم هم گفت.

چوپرا گفت: «با هیچ‌کس و هیچ‌چیز آشنا نبودم. کارگردان‌ها سرم فریاد می‌کشیدند و مرا از این فیلم به آن فیلم پرتاب می‌کردند».

این هنرپیشه می‌گوید با گوش دادن به پندهای پدرش بود که توانست به سازگاری دست یابد.

کار خلاق و همکاری با سردبیر مهمان ووگ هندوستان دوست عزیز و با استعدادم سابایاساچی(@sabyasachiofficial) بی‌اندازه مایه‌ افتخار من است. بابت نبوغ همیشگی‌ات و بقیه‌ی گروه‌ات از تو سپاسگزارم میمی.

چوپرا می‌گوید: «هر چه بیش‌تر حرف بزنیم کم‌تر می‌شنویم و کم‌تر یاد می‌گیریم. یاد گرفته‌ام که موفقیت بستگی دارد به این که بعد از شکست چه کاری انجام دهیم».

این نخستین بار نیست که چوپرا از احتمال بچه‌دار شدن می‌گوید.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Priyanka Chopra Jonas (@priyankachopra) on

 

اوایل امسال نیز چوپرای ۳۷ ساله گفته بود زمان مناسب که برسد بچه‌دار خواهد شد.

چوپرا به نشریه‌ی پیپل گفته بود:« دوست دارم قطعاً طی ۱۰ سال آینده بچه‌دار شوم. یعنی در عرض ۱۰ سال و امیدوارم هر چه زودتر. خیلی از بچه خوشم می‌آید و دوست دارم بچه‌دار شوم».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happiest day of my life. @priyankachopra

A post shared by Nick Jonas (@nickjonas) on

 

گفت‌وگو کامل پریانکا چوپرا در شماره‌ سپتامبر ۲۱۰۹ ووگ هندوستان چاپ شده است که در ۷ سپتامبر ۲۰۱۹ بر پیش‌خوان روزنامه‌فرشی‌ها قرار خواهد گرفت.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از زندگی