مردی در فلوریدا به ۱۲۰۰ مورد آزار جنسی کودکان متهم شد

متهم با قربانی از هفت سالگی رابطه جنسی برقرار کرده بود که سه سال ادامه داشت

پلیس فلوریدا در سپتامبر ۲۰۲۰ کوتا را به اتهام آزار همراه با خشونت  دستگیر کرده بود - OCTAVIO JONES / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / GETTY IMAGES VIA AFP

مردی از ساکنان فلوریدا به اِعمال ۱۲۰۰ فقره آزار جنسی و زنا با محارم با فردی زیر سن قانونی متهم شد.

دادستان‌ها رابرت کوتای ۳۱ ساله اهل پنساکولا را به اعمال ۶۰۰ فقره آزار جنسی بر یک قربانی ۱۲ تا ۱۸ ساله، و ۶۰۰ فقره دیگر «زنا با محارم» متهم کردند که به گفته آنان در طول شش سال گذشته رخ داده است.

بر اساس گزارش ورتی‌وی، در پی تذکر کشیش محله به معاونان پلیس در مورد رفتار نامعمول آقای کوتا، او دستگیر شد. این کشیش مدعی است که آقای کوتا روز یکشنبه نزد او رفته و از «یکی از اعتقادات» موجود در کتاب راهنمای کلیسا شکایت کرده است. به گفته او آقای کوتا به واژه «زنا با محارم» اشاره کرده است.

این کشیش در مصاحبه با این خبرگزاری گفت که به گفت‌وگوی خود با آقای کوتا ادامه داده و در نهایت به او توصیه کرده است که خود را به پلیس معرفی کند. به گفته این کشیش، او به آقای کوتا گفته است که «کارش درست نیست و خودش باید برود به مقامات پلیس گزارش بدهد.»

پس از آن گفت‌وگو، کشیش مزبور اطلاعات آقای کوتا را به دفتر کلانتر اسکامبیا کانتی داده است. آن کلیسا عکس تمام اعضای خود را می‌گیرد و اطلاعات تماس‌شان را جمع‌آوری می‌کند. آن کشیش هم اطلاعات مذکور را در اختیار پلیس گذاشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بر اساس گزارش پلیس، بازرسان با فرد قربانی که دختری جوان است صحبت کرده‌اند و او به آن‌ها گفته است که از هفت سالگی با آقای کوتا مواجهه‌های جنسی داشته است و این مواجهه‌ها حدود سه سال ادامه یافته است. به گفته او، آقای کوتا اعمال خود را توجیه می‌کرده و می‌گفته آدم‌ها به این روش به یکدیگر ابزار علاقه می‌کنند.

سن آن دختر از گزارش‌های مربوطه حذف شده است.

ظاهرا رابطه آزارگرانه آقای کوتا با قربانی پیش‌تر نیز او را به دردسر انداخته بوده است. در سپتامبر ۲۰۲۰ آقای کوتا به اتهام آزار همراه با خشونت و اعمال خشونت خانگی در پی اسلحه کشیدن بر روی قربانی، دستگیر شده بود. اعمال خشونت و تهدید او در واکنش به مادر قربانی رخ داده بود که با آزار جنسی آقای کوتا برخورد کرده بود. پس از آن واقعه، پلیس شروع به تحقیق در مورد رابطه آقای کوتا با قربانی (ظاهرا زنای با محارم) کرد.

پلیس گفت هم آقای کوتا و هم قربانی، درباره این رابطه جنسی با مادر قربانی صحبت کرده بودند، اما بعداً اظهارات خود را انکار کردند. البته آقای کوتا به معاونان پلیس گفت «تعجب نکرده» که به «زنای با محارم» متهم شده است.

کوتا یکشنبه شب وارد زندان اسکامبیا کانتی شد و وثیقه ۳ میلیون دلاری برایش در نظر گرفته‌اند.

© The Independent

بیشتر از جهان