یووه با آلگری هم مدعی قهرمانی نیست

یوونتوس در رده هشتم جدول قرار دارد

یوونتوس در این فصل کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد- Isabella BONOTTO / AFP

برکناری آندره پیرلو در پایان فصل گذشته برای هواداران یووه بهترین خبر ممکن بود و آنها امیدوار بودند تا با بازگشت آلگری بازهم روزهای خوش بیانکونری بازگردد. آلگری در مدت زمان دوران حضورش در یووه موفق شده بود پنج قهرمانی متوالی در سری A را کسب کند و پس از بازگشت دوباره امیدوار بود تا بتواند شرایط را به‌حالت سابق بازگرداند؛ اما شرایط در این فصل برای یووه چندان رضایت‌بخش پیش نمی‌رود و گویی نتایج به‌دست آمده از زمان حضور پیرلو نیز بدتر است.

یووه پس از شکست سنگین چهار بر صفر مقابل چلسی در لیگ قهرمانان پا به هفته چهاردهم سری A گذاشت و در یک مسابقه حساس خانگی مقابل تیم فوتبال آتالانتا قرار گرفت. از همان ابتدا مشخص بود که کار برای شاگردان آلگری بسیار دشوار خواهد بود و تیم آماده آتالانتا برای تعقیب تیم‌های صدر‌نشین فقط به‌دنبال پیروزی در این مسابقه است. بدون شک بهترین موقعیت یووه در این مسابقه در همان نیمه نخست و در دقیقه ۲۰ اتفاق افتاد و در موقعیتی تک به تک، کیه زا آن را از دست داد.

سرعت‌بالای مسابقه و حملات از سوی دو تیم ادامه داشت تا اینکه زاپاتا موفق شد در دقیقه ۲۸ برای آتالانتا گلزنی کند و تیمش را در استادیوم آلیانز پیش انداخت. شاگردان گاسپرینی در نیمه دوم نیز به‌خوبی موفق شدند در خط دفاعی مانع از گلزنی مهاجمان یووه شوند. مهم‌ترین اتفاق در نیمه دوم را دیبالا رقم زد و در دقیقه ۹۵ مسابقه و در وقت اضافه ضربه آزاد او از پشت محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه آتالانتا برخورد کرد و به خارج از زمین رفت تا به این ترتیب یووه یک بر صفر در تورین شکست بخورد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 یووه با این شکست ۲۱ امتیازی باقی ماند و در رده هشتم جدول قرار گرفت. یووه علاوه بر عقب افتادن از کورس قهرمانی حالا به نظر می‌رسد کار بسیار سختی برای به‌دست آوردن سهمیه برای رقابت‌های فصل بعد لیگ قهرمانان خواهد داشت.

اختلاف ۱۱ امتیازی با صدر جدول نشان می‌دهد که یووه در شروع فصل جاری نمایش بسیار ضعیفی داشته است، یووه در فصل گذشته رقابت‌های سری A را تنها با شش شکست به پایان رساند، این در حالی است که آنها با هدایت آلگری تا اینجای فصل پنج شکست را متحمل شده‌اند.

تنها بازیکن جدا‌ شده از این تیم کریستیانو رونالدو است که به‌نظر می‌رسد نبودن او مشکلات گلزنی یووه را افزایش داده است و مهاجمان این تیم نمی‌توانند از موقعیت‌های به‌دست آمده به‌خوبی استفاده کنند. فدریکو کیه زا و مک کنی از مهاجمان یووه در این مسابقه بودند که به‌دلیل آسیب‌دیدگی مجبور به ترک زمین مسابقه شدند و حالا به‌نظر می‌رسد آلگری برای ادامه رقابت‌ها در هفته‌های آینده با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد.

سرمربی یووه معتقد است اگر تیم در این رده از جدول قرار گرفته است حتما به این معنی است که ارزش آنها در همین حد است، نه بیشتر. او اذعان داشت با کار بیشتر و بر‌طرف کردن نقاط ضعف می‌توان به نتیجه لازم رسید که لازمه آن کار در محیطی آرام است.

بیشتر از فوتبال