درخواست بیلی آیلیش از مردم برای تغییرات در جشن شکرگزاری

هرساله حدود ۴۶ میلیون بوقلمون برای غذای روز شکرگزاری آمریکایی‌ها کشته می‌شوند

بیلی آیلیش چند ماه قبل هم توانست خانه مد اسکار دلا رنتا را متقاعد کد تا خز را به‌طور کامل از تولیداتشان کنار بگذارد-Dimitrios Kambouris/Getty Images via AFP

بیلی آیلیش، ستاره موسیقی، با اشاره به تعداد بوقلمون‌هایی که در هر روز شکرگزاری سلاخی می‌شوند از مردم خواست در این سنت هرساله تغییراتی ایجاد کنند.

آیلیش در حساب اینستاگرام خود عکسی از خودش که بوقلمون سفید بزرگی را در آغوش داشت منتشر کرد.

طبق آمار، هرساله حدود ۴۶ میلیون بوقلمون برای غذای روز شکرگزاری آمریکایی‌ها کشته می‌شوند. آمریکایی‌ها از سال‌های ۱۸۲۰ رسم دارند که در روز شکرگزاری بوقلمون بخورند.

آیلیش در کنار این عکس نوشت: «بوقلمون‌ها از ملایم‌ترین موجودات جهان هستند. ۴۶ میلیون از آن‌ها در هر روز شکرگزاری کشته می‌شوند. می‌دانم که تغییر رسوم سخت است اما این را در ذهن داشته باشید.»

بیلی آیلیش چند ماه قبل هم توانست خانه مد اسکار دلا رنتا را متقاعد کد تا خز را به‌طور کامل از تولیداتشان کنار بگذارد.

این خواننده پیش‌تر فاش کرده بود که هفت سال است که وگان است. اورلاندو بلوم، بازیگر معروف هالیوود، در حین شرکت در برنامه پرسش و پاسخ ووگ از آیلیش خواست توضیح دهد که چرا تصمیم گرفته است محصولات حیوانی را از رژیم غذایی خود حذف کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آیلیش پاسخ داد: «من در مورد صنعت لبنیات و صنعت گوشت که قبلاً در مورد آن‌ها چیزهایی می‌دانستم، -بیشتر- آموختم. وقتی در مورد چنین چیزهایی بدانید و آن را ببینید واقعاً سخت است که به عقب برگردید.»

او افزود: «دوستان زیادی دارد که لبنیات و گوشت می‌خورند» و به اینکه به دیگران بگوید چه کاری انجام دهند اعتقاد ندارد. این خواننده که به طور منظم دستور پخت غذاهای گیاهی خود را با دنبال کنندگانش به اشتراک می‌گذارد، اخیراً یک شکلات وگان نیز راهی بازار کرده است.

برخی از دستور غذاهای اخیری که در اینستاگرام او منتشر شده است شامل توفو رامن و کلوچه‌های شکلاتی کره بادام زمینی است.

آیلیش گفت که پس از کشف «بهترین شکلات گیاهی» که تابه‌حال خورده است در برلین، تصمیم گرفته تا به سمت شیرینی‌پزی برود.

او گفت: «از آن زمان این تنها شکلاتی است که برای هر چیزی استفاده می‌کنم، بنابراین تصمیم گرفتم شکلات خودم را درست کنم. می‌دانم که به نظر یک‌چیز معمولی برای فروش می‌رسد، اما این لعنتی فوق‌العاده خوب است و می‌خواهم مردم بدانند که محصولات وگان می‌توانند چقدر خوب باشند!»

بیشتر از زندگی