شاهزاده هری و مگان عادت به جت خصوصی را ترک می‌کنند؟

این زوج سلطنتی به دلیل استفاده مکرر از جت‌های خصوصی در حالی که همزمان از اهداف زیست محیطی حمایت می‌کردند، مورد انتقاد قرار گرفته بودند

آنها به خاطر چند سفر پشت سر هم با جت خصوصی، از بریتانیا به ایبیزا برای تعطیلات، به سیسیل برای اجلاس گوگل و به ریویرا فرانسه برای بازدید از التون جان، به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند-Dia Dipasupil / Getty Images via AFP

شاهزاده هری و مگان مارکل ممکن است بالاخره ترجیح خود به استفاده از جت‌ خصوصی را که بسیار مورد توجه رسانه‌‌ها قرار داشت، کنار گذاشته باشند.

این زوج در ۱۳ نوامبر در پروازی تجاری از نیویورک به لس‌آنجلس دیده شدند.

به گزارش دیلی میل، یکی از مسافران این پرواز در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «ممکن است باورتان نشود، و من نتوانستم عکس خوبی بگیرم و متوجه‌ام که می‌توانید بگویید که این می‌تواند کس دیگری باشد، ... اما ... دیشب شاهزاده هری و مگان در پرواز ما به لس‌آنجلس بودند!»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«ما را حدود ۲۰ دقیقه از زمان حرکت‌مان نگه داشتند و آنها را در دو صندلی آخر جا دادند.»

«ما حتی این را نمی‌دانستیم تا اینکه دختری که کنار ما نشسته بود، در حال انتظار برای پیاده شدن از هواپیما به آنها اشاره کرد. من نتوانستم تلفنم را به اندازه کافی سریع بیرون بیاورم [تا عکس خوبی بگیرم] اما خودشان بودند.»

«آنها به سرعت دور شدند و ما در شوک بودیم که اینقدر به آنها نزدیک بودیم و و در همان هوایی که نفس می‌کشیدیم که اعضای خانواده سلطنتی دوست‌داشتنی‌‌مان در آن نفس می‌کشیدند.»

این مسافر شوکه‌شده همچنین عکسی را به اشتراک گذاشت که ظاهرا شاهزاده هری را نشان می‌دهد که کت و شلوار و ماسک صورت پوشیده و پس از فرود هواپیما در لس‌آنجلس از هواپیما خارج می‌شود.

این زوج سلطنتی قبلا به دلیل استفاده مکرر از جت‌های خصوصی در حالی که همزمان از اهداف زیست محیطی حمایت می‌کردند، مورد انتقاد قرار گرفته بودند.

در سال ۲۰۱۹، آنها به خاطر چند سفر پشت سر هم با جت خصوصی، از بریتانیا به ایبیزا برای تعطیلات، به سیسیل برای اجلاس گوگل و به ریویرا فرانسه برای بازدید از التون جان، به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

در این سفر آخر، [التون جان] از هری و مگان دفاع کرد و گفت که برای جبران پرواز اعتبار کربن خریداری کرده است و به دلایل امنیتی پیشنهاد استفاده از جت شخصی خود را داده است.

در اوایل ماه نوامبر، این زوج متعهد شدند که سرمایه‌گذاری مشترک آنها آرچ‌ول که ترکیبی از یک بنیاد خیریه و یک بازوی تولید رسانه‌‌ای است، تا سال ۲۰۳۰ کربن خنثی خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از سفر