خودکشی به بیلی بوش بسیار نزدیک بود

این مجری پس از آنکه با ترامپ درباره آزارجنسی زنان خندیده بود از شبکه ان بی سی اخراج شد

STEPHEN SHUGERMAN / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

بیلی بوش، یکی از مجریان سابق برنامه تلویزیونی (اَکسِس هالیوود) فاش کرد که پس از اینکه فیلم دونالد ترامپ که در آن گفته بود «آلت تناسلی آن‌ها را می‌گیرم» لو رفت، به فکر خود‌کشی افتاده بود.

بیلی بوش در سال ۲۰۱۶، پس از اینکه فیلمی مربوط به سال ۲۰۰۵، که در آن ترامپ درباره توانایی خودش در آزار و اذیت جنسی زنان صحبت می‌کرد و به نظر می‌رسید که بوش به همراه ترامپ به این مسئله می‌خندد، توسط شبکه تلویزیونی اِن بی سی اخراج شد. 

بوش با به خاطر آوردن پیامد‌های پس از اخراجش به The Daily Beast، گفت: «افکار خودکشی به سر شما می‌زند. هرگز به طور جدی آن را انجام نخواهم داد. چون بچه‌هایم برایم مهم هستند. اما وقتی که ضعیف و غمگین هستید، و این را حتماً باید بگویم، شما در شدیدترین حالت احساسی رفتار می‌کنید».

«اما هرگز به طور جدی دست به خودکشی نخواهم زد. با افرادی که روی من حساب می‌کنند و عاشق من هستند و به من نیاز دارند هیچ‌وقت نمی‌توانم این کار را انجام دهم. قطعاً نمی‌کنم».

در فیلم لو رفته، شنیده می‌شود که بیلی بوش در اتوبوس اَکسِس هالیوود درباره «آریان زاکر» ستاره سریال تلویزیونی «روزهای زندگی ما»، که شخصیت تلویزیونی با نفوذ آن زمان (بیلی بوش) قرار بود با او در یک نقش فرعی در این سریال با وی همکاری کند، همراه با ترامپ در حال تیکه انداختن به او است.

او گفت: «ساکت، این دختره خیلی خوبه!. آره! دونالد نتیجه‌اش را دیده!»

ترامپ سپس اظهار کرد که آدامس خوشبو کننده دهان لازم دارد، «اگر پیش آمد که ببوسمش… وقتی که یک ستاره هستی، آنها به تو اجازه می‌دهند که این کار را انجام دهی».

بوش موافق بود و گفت: «هرچه که تو بخواهی». ترامپ با خنده بوش و چند عضو از گروه اکسس هالیوود اضافه کرد: «آلت تناسلی آن‌ها را می‌گیرم. تو می‌توانی هر کاری انجام دهی».

چند هفته پس از اینکه این فیلم در همه جا پخش شد، ترامپ به کارزار خود برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادامه داد، در حالی که بیلی بوش از برنامه «تودِی» که کمتر از دو ماه در آن مجری بود اخراج شد.

روز دوشنبه، بیلی بوش به عنوان مجری ارشد به شوی تلویزیونی سرگرم کننده خود به نام Extra در تلویزیون فاکس باز خواهد گشت.       

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از زندگی