جزیره اختصاصی شب ژانویه، امسال فقط در اختیار یک زوج

هر وعده غذای پنج مرحله‌ای همراه با شراب و موسیقی موردپسند زوج ارائه می‌شود

قیمت آغازین برنامه گشت شب سال ‌نو جزیره خصوصی (NYE) بدون در نظر گرفتن ۱۵ درصد هزینه خدمات و شش درصد مالیات فروش، پنج هزار دلار است-Pexels

یک جزیره مخصوص مهمانی‌های خصوصی در دریای کارائیب، شب سال نو میلادی امسال فقط در اختیار یک زوج خواهد بود؛ البته به شرطی که حاضر باشند پنج هزار دلار برای ورودیه این اقامت اختصاصی بپردازند.

اقامتگاه رنسانس ویند کریک در جزیره آروبا امکان اقامت اختصاصی به چنان زوجی می‌دهد. این برنامه با گردشی با قایق از عرصه هتل تا جزیره رنسانس آغاز می‌شود، و یک پیش‌خدمت ورود آنان را به جزیره خوش‌آمد خواهد گفت. در این جزیره هر وعده غذا پنج مرحله خواهد داشت که با شراب و موسیقی مورد پسند آن دو، همراهی خواهد شد.

آن زوج سپس شب را در دو کلبه ساحلی خواهند گذراند که البته مملو از نوشیدنی و تنقلات و تزیینات سال نو خواهد بود. یک بلندگو نیز برای پخش موسیقی مورد علاقه آن‌ها در نظر گرفته‌ شده است.

نمایش آتش‌بازی اختصاصی نیز برای آن‌ها برگزار خواهد شد و نیمه‌شب یک بطری «واو کلیکو» (Veuve Clicquot) به آن‌ها می‌دهند تا با نوشیدن آن به استقبال سال ۲۰۲۲ بروند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هم‌چنین، پیشخدمتی اختصاصی هم برای آن‌ها چاله‌ای می‌کَند و آتش روشن می‌کند تا «مارشملو» (marshmallow) کباب کنند.

سرانجام، هنگام خواب هم که فرا برسد، دو لباس‌خواب شیک برای مهمانان فراهم است تا با آن به رختخواب روند.

از همه مهم‌تر آن که در روز سال نو نیز تمام جزیره در اختیار آن‌دو خواهد بود.

این زوج سپس می‌توانند پس از صرف صبحانه در آلاچیق‌شان، خود را با انواع ورزش‌های آبی مثل غواصی کم‌عمق سرگرم کنند یا به چشمه آب معدنی بروند.

قیمت آغازین برنامه گشت شب سال ‌نو جزیره خصوصی (NYE) بدون در نظر گرفتن ۱۵ درصد هزینه خدمات و شش درصد مالیات فروش، پنج هزار دلار است.

ثبت‌نام در این برنامه بر مبنای نوبت (هر که زودتر اقدام کند) است و زوج‌های علاقه‌مند باید درخواست خود را به  نشانی پست الکترونیکی این اقامتگاه ([email protected]) ارسال کنند.

© The Independent

بیشتر از سفر