لیدی گاگا: تحول ماندگاری که بریتنی اسپیرز در موسیقی زنان به وجود آورد

«بریتنی زنی‌ست که از نوجوانی در این صنعت اقتدار زیادی در زمینه جنسیت‌اش نشان داده است»

بریتنی اسپیرز، خواننده آمریکایی- Kevin Winter/Getty Images for iHeartMedia/AFP

بریتنی اسپیرز از لیدی گاگا بابت بازدیدش از نخستین نمایش‌خانه گوچی (هاوس آو گوچی) و صحبت در‌باره  پیروزی اسپیرز در نبرد بر سر سرپرستی‌اش تشکر کرد.

گاگا در این مراسم که در لس‌آنجلس برگزار شد، گفت: به نظرش با اسپیرز رفتار غلطی شد. او گفت درمجموع با زنان در صنعت موسیقی خوب رفتار نمی‌کنند.

گاگا گفت «به نظرم او تا ابد الهام‌بخش زنان خواهد بود.» خواننده ترانه «این‌چنین زاده شدم» در پاسخ به این سوال ورایتی که با اسپیرز همکاری می‌کند یا نه گفت: «البته که می‌کنم!» او گفت: «بریتنی زنی‌ست که در این صنعت اقتدار زیادی در زمینه جنسیت‌اش، حتی در نوجوانی‌اش از خود نشان داده است، به‌طوری که برای من که نوجوان بودم بسیار الهام‌بخش و قدرت‌بخش بود.» «و می‌خواهم بگویم، واقعا ما می‌توانیم در این دوران سخت پشتیبانش باشیم، اما خود او بود که زندگی‌اش را عوض کرد. پس این تغییری که دارد در زندگی‌اش رخ می‌دهد ناشی از تلاش خودش بود به نظرم. هیجان‌زده منتظر آینده‌اش هستم و برایش بهترین آرزوها را دارم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اسپیرز در پی انتشار این مصاحبه چند کلمه برای تشکر از گاگا در داستان‌واره‌ اینستاگرامش منتشر کرد.

او گفت «لیدی گاگا از تو بابت وقتی ‌که صمیمانه گذاشتی تا چنین حرف‌های محبت‌آمیزی بزنی سپاسگزارم. اشکم را در‌آوردی! دوستت دارم!»

گاگا در پاسخ گفت «دوستت دارم @britneyspears! برایت در زندگی بهترین‌ها را آرزو دارم. دعا می‌کردم نظام قضایی با تو مانند یک انسان رفتار کند. حالا تو باعث ایجاد تحولی پایدار در شرایط این صنعت برای زنان شدی. پای حق خودت ایستادی و بسیار شجاع بودی. متشکرم.»

این کنش و واکنش توییتری درست پس‌ازآن رخ داد که اسپیرز از هم‌قطارش در باشگاه میکی ماوس (میکی ماوس کلاب) و ستاره پاپ دهه ۹۰ کریستینا آگیلرا انتقاد کرد.

اسپیرز مخالفت شدید خود را با رفتار آگیلرا اعلام کرد که از پاسخ به سوالی درباره آزاد شدن اسپیرز از بند سرپرستی طفره رفته بود.

او گفت: «وقتی حقیقت را می‌دانی ولی حرفی نمی‌زنی در واقع داری دروغ می‌گویی.»

ایندیپندنت ضمن تماس با نمایندگان آگیلرا، جویای نظر آنها در این مورد شده است.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی