لیدی گاگا می‌خواهد با بریتنی اسپیرز همکاری کند

لیدی گاگا می‌گوید در تمام دوران حرفه‌ای خود بریتنی اسپیرز را دوست داشته است

لیدی گاگا و بریتنی اسپیرز ستارگان موسیقی پاپ - AFP

لیدی گاگا گفته است که می‌خواهد با بریتنی اسپیرز همکاری کند.

خواننده پوکرفیس "Pokerface" همچنین به مجله ورایتی (Variety)  گفت که آهنگ  «اوه ... دوباره انجامش دادم» (Oops... I Did it Again) بریتنی اسپیرز از آهنگ‌های مورد علاقه او است. 

گاگا گفت: «من همه آثار بریتنی را دوست دارم. نمی توانم فقط از یکی اسم ببرم. البته که "اوه!... دوباره انجامش دادم" یکی از آهنگ‌های مورد علاقه‌ام است.»

گاگا در پست اخیر خود در اینستاگرام نیز پس از نهایی شدن نبرد بریتنی اسپیرز برای پایان دادن به سرپرستی پدرش در هفته گذشته، بر حمایت خود از اسپیرز تاکید کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گاگا نوشت: «من در تمام دوران حرفه‌ای، بریتنی اسپیرز را دوست داشتم. من به او نگاه کردم، قدرت او را تحسین کردم - او به افراد زیادی قدرت داد و هنوز هم می‌دهد. امروز نمی‌توانستم بیشتر از این برای تو خوشحال باشم. تو هرگز سزاوار اتفاقی که افتاد نبودی.»

گاگا همچنین عکسی از خود و بریتنی اسپیرز در مراسم جوایز موسیقی آمریکا را به اشتراک گذاشت.

در حال حاضر گاگا را می توان در دومین فیلمی که در آن نقش اصلی را بازی کرده، دید. او در فیلم «خانه گوچی» (House of  Gucci) نقش پاتریتزیا گوچی را بازی می کند. این اولین فیلم گاگا پس از فیلم «ستاره‌ای متولد شد» ( A Star is Born ) محسوب می‌شود. گاگا برای آن نقش نامزد بهترین بازیگر زن در اسکار شد.

گاگا در فیلم خانه گوچی به کارگردانی ریدلی اسکات، نقش شخصیتی را بازی می‌کند که قصد ترور همسرش را دارد که رئیس برند مد ایتالیایی گوچی است.

در این فیلم آدام درایور، آل پاچینو، سلما هایک و جرد لتو نیز بازی می‌کنند.

© The Independent

بیشتر از موسیقی