خون، صلیب شکسته و هرزه‌نگاری؛ تزئینات خانه ستاره راک

منسون این اتهام‌ها را قاطعانه رد کرده و آن‌ها را «تحریف وحشتناک واقعیت» خوانده است

مرلین منسون، خواننده سبک راک - Kevin Winter/AFP

تحقیق جدیدی نشان می‌دهد آپارتمان مرلین منسون «با خون، صلیب شکسته و عکس‌های بریده شده از مجلات پورنو تزئین شده بود».

«رولینگ استون» (Rolling Stone) در تحقیقات ۹ ماهه خود با بیش از ۵۵ نفر که این خواننده سبک «شاک راک» (shock rocker) را در مقاطع مختلف زندگی‌اش می‌شناختند، صحبت کرده است. منسون امسال به اشکال مختلف سوء‌رفتار از جمله تجاوز جنسی، آزار روانی، خشونت، اجبار و ارعاب متهم شده است.

منسون این اتهام‌ها را قاطعانه رد کرده و آن‌ها را «تحریف وحشتناک واقعیت» خوانده است.

در گزارش رولینگ استون، یکی از کسانی که از آپارتمان منسون دیدن کرده، ادعا می‌کند که «همه جا واژن وجود دارد». برخی دیگر ادعا کردند که دیده‌اند که بالای تخت او «ایدز» با رنگ اسپری شده است.

این گزارش ادعا می‌کند که مبلمان، فرش‌ها، پرده‌ها و تمام تزیینات دیگر مشکی‌اند و «این خواننده عادت داشت در تمام طول روز جلوی نور هر پنجره‌ را بگیرد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این گزارش ادامه می‌دهد: «دما سرد نگه داشته می‌شد. اگر کسی ترموستات را بالای ۶۵ درجه فارنهایت [۱۸ درجه سانتی‌گراد] تنظیم می‌کرد، [منسون] ظاهرا عصبانی می‌شد و وسایل را خراب می‌کرد.»

دوست دختر سابق این ستاره که در این گزارش مشارکت داشته نیز این آپارتمان را «یخچال سیاه» و «قفسه گوشت» توصیف کرده است.

اسمه بیانکو، بازیگر سریال بازی تاج و تخت که از منسون شکایت کرده، قبلا ادعا کرده بود که این خواننده در آپارتمانش با تبر دنبال او افتاده و برای تحقیر او، بارها صحنه رابطه جنسی او در بازی تاج و تخت را برای مهمانان پخش کرده است.

زنان بیشتری -از جمله ایوان ریچل وود، بازیگر و اشلی مورگان اسمیت‌لاین- نیز منسون را به خشونت جنسی متهم کرده‌اند.

وکلای منسون، که نام اصلی او برایان وارنر است، استدلال کرده‌اند که اتهام‌زنندگان این ستاره «مذبوحانه تلاش می‌کنند تا تصویر و هنر مریلین منسون، شخصیت صحنه «شاک راک» را با روایت‌های ساختگی سوءاستفاده ترکیب کنند.»

ایندیپندنت برای اظهارنظر با نمایندگان منسون تماس گرفته است.

اگر خود شما یا شخصی که می‌شناسید با آزار خانگی مواجه است، می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۸۰۸۲۰۰۰۲۴۷ با خط  تلفن کمک ۲۴ ساعته ملی برای سوءاستفاده خانگی که سازمان رفیوج آن را اداره می‌کند، تماس بگیرید یا از وب‌سایت آن‌ها در اینجا دیدن کنید.

© The Independent

بیشتر از زندگی