عامل حمله به یک زن با سرنگ حاوی «مایع منی» در دادگاه محکوم شد

پلیس حدس می‌زند قربانیان دیگری هم وجود دارند

یک مرد اهل مریلند به دلیل حمله به یک زن با سرنگ پر شده با مایع منی محکوم شد

یک مرد اهل مریلند به دلیل زدن سرنگی که با مایع منی او پر شده بود به باسن زنی به ۱۰ سال زندان محکوم شد؛ این حمله بیمارگونه و نفرت‌انگیز توسط دوربین مداربسته فروشگاه مواد غذایی ضبط شد.

طبق گزارش‌ها توماس برایون استمن، ۵۲ ساله، در فوریه ۲۰۲۰ در یک فروشگاه، در حال حمله به کیتی پیترز دیده شد.

استمن در آن زمان به تازگی از اوهایو نقل مکان کرده بود. او که به جرم خود اعتراف کرده، پیش‌تر از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۶ شش بار سابقه محکومیت داشت.

پلیس زمانی در جریان این حمله قرار گرفت که قربانی در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ با آن‌ها تماس گرفت تا گزارش دهد هنگام بازگرداندن چرخ‌دستی خرید مواد غذایی در فروشگاه برایش حادثه‌ای رخ داد. او گفت که یک مرد سفیدپوست به او برخورد کرده و او روی باسن خود احساس نیش خوردگی کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هنگامی‌که کیتی از مرد پرسید که آیا او را با سیگار سوزانده است، مرد پاسخ داده بود: «آره، مثل نیش زنبور بود، نه؟»

به گفته مقامات پس از بازگشت به خانه کیتی متوجه یک نقطه قرمز کوچک و چیزی که ظاهراً شبیه جای سوزن بود، شد و همچنین یک ماده مرطوب را روی شلوار خود احساس کرد.

مقامات پلیس در بررسی دوربین‌های مداربسته فروشگاه متوجه شدند که مردی سفیدپوست از پشت به قربانی نزدیک شده و چیزی را از جیب خود در می‌آورد و به قربانی فشار می‌دهد.

روز بعد کیتی متوجه شد که نواحی اطراف زخم سرخ شده و ملتهب است و بلافاصله برای دریافت کمک به بیمارستان رفت.

پلیس تصاویر موجود از فرد متجاوز را منتشر کرد و عامل این حمله با کمک اطلاعات دریافتی بازداشت شد. پلیس در بازرسی از خانه و ماشین او سرنگ بزرگی را که حاوی مایعی ناشناخته بود در سمت راننده پیدا کرد. همچنین سرنگ‌های دیگری نیز در خانه او یافت شد.

علاوه بر مدارک به دست آمده از خانه و ماشین متجاوز با بررسی دی‌ان‌ای مشخص شد که مایع تزریق شده به کیتی همانی است که در سرنگ وجود دارد.

آن کولت لیتس، دادستان ایالتی، گفت: «اعمال متهم واقعاً وحشتناک بود. او عمداً با هدف تعرض به زنان به سمت آن‌ها می‌رفت. با این حکم او برای مدتی طولانی از جامعه ما حذف خواهد شد. من از شهروندانی که او را از طریق ویدئو منتشر شده توسط پلیس شناسایی کردند تشکر می‌کنم.»

پلیس حدس می‌زند قربانیان دیگری هم وجود داشته‌اند، بنابراین از اشخاص دیگری که تجربه مشابه داشته‌اند درخواست کرد با مأموران محلی تماس بگیرند.

بیشتر از زندگی