شاهزاده خانم ژاپنی و همسرش در نیویورک اجاره‌نشین شدند

شاهزاده خانم سابق ژاپن عناوین سلطنتی خود را به‌خاطر عشق، کنار گذاشت

این زوج ماه گذشته ازدواج کردند و برای کار و زندگی به نیویورک نقل مکان کردند-Philip FONG / AFP

ماکو، شاهزاده خانم سابق ژاپنی، و همسرش در نیویورک آپارتمانی یک‌خوابه اجاره کردند تا زندگی مشترکشان را سرانجام شروع کنند.

ماکو، شاهدخت ژاپنی، پس از ترک خانواده سلطنتی به همراه همسرش کی کومورو به شهر نیویورک نقل مکان کرد.

این زوج که ماه گذشته ازدواج کردند، روز یکشنبه ۱۴ نوامبر، پس از یک پرواز ۱۲ ساعته، وارد نیویورک شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تازه‌عروس و داماد هنگام خروج از فرودگاه تحت محافظت شدید پلیس و نیروهای امنیت فرودگاه، به آپارتمان جدیدشان رفتند.

این زوج تصمیم گرفتند در منهتن زندگی کنند تا به محل کار تازه‌داماد، کومورو، که در یک شرکت حقوقی کار می‌کند نزدیک باشند. انتظار می‌رود که شاهدخت سابق نیز در نیویورک شغلی برای خود دست‌وپا کند.

طبق گزارش‌ها، این زوج یک آپارتمان یک‌خوابه در یک مجتمع مسکونی در محله هلز کیچن (Hell’s Kitchen) نیویورک اجاره کرده‌اند که قیمت اجاره آن ماهانه ۴۸۰۰ دلار است، کمی بیشتر از میانگین قیمت اجاره یک واحد یک‌خوابه در این منطقه از منهتن.

طبق اطلاعاتی که در وب‌سایت مجتمع مسکونی محل اقامت شاهدخت سابق یافت می‌شود این مجموعه آپارتمان ۳۹۲ واحدی دارای مساحتی بیش از ۱۰۶۶۸ مترمربع است که سبک زندگی و امکانات تفریحی خاصی را ارائه می‌کند؛ از جمله مرکز تناسب اندام و استودیو یوگا، تراس آفتاب و سالن استراحت روی پشت‌بام، سالن ورزشی، شبیه‌سازهای گلف، اتاق نمایش، کتابخانه‌ای با مجموعه‌ای از کتاب‌های دست‌چین شده و خدمات اسپا در خانه.

هر واحد آپارتمانی در این ساختمان دارای ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن داخلی و همچنین سقف‌های بلند و «پنجره‌های بزرگ» است. تاکونیک، مالکان ساختمان، این مجتمع آپارتمانی را «یکی از پرطرفدارترین ساختمان‌های مسکونی» در محله هلز کیچن توصیف می‌کنند.

ورود این زوج به شهر نیویورک پس از آن صورت می‌گیرد که شاهزاده خانم سابق ژاپن عناوین سلطنتی خود را کنار گذاشت و از دریافت ۱٫۳ میلیون دلار از دولت ژاپن که از حقوق سلطنتی او بود، صرف‌نظر کرد.

شاهزاده خانم سابق که دختر بزرگ ولیعهد فومیهیتو و برادرزاده امپراتور ناروهیتو است، همچنین مراسم رسمی ازدواج را رد کرد و در عوض این زوج در مراسمی ساده در ۲۶ اکتبر با یکدیگر پیمان ازدواج بستند.

این زوج که از دسامبر ۲۰۱۳ نامزد کرده بودند، رسماً برنامه‌های خود را برای ازدواج در سال ۲۰۱۷ اعلام کردند. این دو اولین بار هنگام شرکت در یک جلسه با موضوع تحصیل در خارج از کشور در رستورانی در توکیو، زمانی که هر دو دانشجوی دانشگاه بین‌المللی مسیحی توکیو بودند، ملاقات کردند.

بیشتر از زندگی