هیلی بیبر: برای ترک اعتیاد الکل جاستین به «دوره تاریک» زندگی رفتم

«در خانواده من موارد اعتیاد بسیاری وجود دارد که تنها به پدرم ختم نمی‌شود»

جاستین بیبر، ستاره موسیقی در کنار همسرش هیلی - Dimitrios Kambouris /AFP

هیلی بیبر گفته است که کمک به شوهرش، جاستین بیبر، برای ترک اعتیاد به الکل «فوق‌العاده دشوار» بوده، زیرا یادآور صحنه‌های درگیری پدرش با الکل و مواد مخدر بوده است.

این مدل ۲۴ ساله به پادکست «ویکتوریاز سیکرِت وُیسِز» [صداهای محرمانه ویکتوریا] گفت: چگونه توانسته است به جاستین در راه ترک اعتیاد به الکل کمک کند، اما این امر به معنی رفتن به «دوره‌ تاریک»(زندگی) بوده است. 

جاستین ۲۷ ساله به‌صراحت در مورد مصرف مواد مخدر و مشکل‌های روانی که سال پیش داشته است، صحبت کرد. پدرهیلی، استیون بالدوین پیش‌تر معتاد به کوکائین بود.

هیلی به این پادکست گفت: «در خانواده من موارد اعتیاد بسیاری وجود دارد که تنها به پدرم ختم نمی‌شود. بسیاری از افراد خانواده با چیزهای مختلفی درگیرند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«پدرم همواره در این مورد حقیقتا باز و شفاف بود که از بابتش ممنونم. من همیشه به پدرم بسیار نزدیک بوده‌ام.»

«او همیشه فوق‌العاده در مورد این‌که چرا مست نبودن برایش خوب است و چرا ما نباید مست کنیم و این‌که رفتار الکلی‌ها چگونه است و از کجا نشات می‌گیرد، صریح بود.» 

هیلی در اشاره به مشکل خاص پدرش در اعتیاد به کوکائین گفت: «نگاه به عقب و زمان اعتیاد پدرم به مواد مخدر، در دوره تاریک بودن، ضرورت بازگشت و صحبت درباره آن دشوار بود. من هرگز آدمی نبودم که به مواد مخدر اعتیاد پیدا کنم، اما این به‌خاطر آگاهی من و اعتیاد پدرم است... هرگز کوکائین را امتحان نمی‌کنم چون خیلی می‌ترسم اگر آن را یک‌بار امتحان کنم به چیز دیگری ختم شود.»

به دنبال ازدواج این زوج در سال ۲۰۱۸ مجله ووگ، هیلی را فردی توصیف کرد که «از آسیب‌پذیری ذاتی‌اش در مقابل اعتیاد مطمئن است.»

عموی او، اَلک بالدوین نیز پیش‌تر به اعتیادش به الکل و مواد مخدر در گذشته اشاره کرده است. او در کتاب خاطراتش با عنوان «با وجود این» که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد با صراحت از مصرف مواد مخدر صحبت کرده است.

هیلی در پادکست «ویکتوریا سیکرتز» گفت برای حمایت از جاستین برای ترک اعتیاد به الکل باید با او «به‌صراحت» گفتگو می‌کرد.

«این‌گونه بود که می‌پرسیدم: به کجای کار رسیده‌ای؟ مواقعی بود که عصبی می‌شدم و می‌پرسیدم: ناراحت نیستی؟ چون مراحلی در زندگی‌ات بوده که ناراحت بودی و این برایت اوقاتی سیاه و تاریک بوده است.»

«اما او در این مورد آگاهی بسیار خوبی دارد و در این‌باره شفاف است و این واقعا تنها چیزی است که می‌خواهیم.»

در اوایل سال جاری، جاستین در گفتگو با نشریه «جی کیو مَگِزین» خلق خاطره‌های ازدواج با هیلی را چیزی «زیبا برای ما» توصیف کرد.

او گفت: «پیش‌تر آن  در زندگی‌ام، اشتیاق نداشتم. زندگی خانوادگی‌ام بی‌ثبات بود. زندگی خانوادگی‌ام هیجان‌انگیز نبود. جفت مهمی نداشتم. کسی را که دوستش داشته باشم نداشتم. کسی را نداشتم که در او آمیخته شوم. اما حالا آن را دارم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی