کناره‌گیری رپر معروف از موسیقی برای تشکیل خانواده

من تصمیم گرفتم بازنشسته شوم و خانواده خودم را داشته باشم

LEON BENNETT / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP -نیکی میناژ

نیکی میناژ میگوید که برای شروع زندگی خانوادگی، خود را از صنعت موسیقی بازنشسته میکند. این رپر معروف تصمیم خود را پنجشنبه عصر در یک توییت اعلام کرد.

 

او نوشت: «من تصمیم گرفتم که بازنشسته شوم و خانواده خودم را داشته باشم. میدانم که شما الان خوشحال میشوید. به طرفدارانم میگویم، همچنان از من حمایت کنید، تا زمان مرگم که مرا در تابوت بگذارند این کار را انجام دهید، چون هیچ کس من را چک نمیکندتا آخر عمر شما را دوست دارم».

 

اعلان این خبر در روز پنجشنبه با حیرت و سرگشتگی طرفداران میناژ روبرو شد، بعضی از آنها نمیتوانستند کاملا باور کنند که این خواننده رپ واقعا در حال بازنشسته شدن است و گفتهاند که توییت وی ممکن است یک شوخی باشد.

 

میناژ بین سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹، با یک نوار میکس به شهرت رسید، که در نهایت منجر به آهنگهای پر فروشی مانند «آناکوندا»، «سوپر باس»، و «سفینه فضایی» شد.

 

اولین آلبوم وی، «جمعه صورتی» در سال ۲۰۱۰ به بازار آمد. جمعه صورتینسخه جدید آن در سال ۲۰۱۲ مجددا به بازار آمد.

 

سومین آلبوم استودیویی میناژ، «چاپ صورتی» در سال ۲۰۱۴ به بازار آمد و تازه تری آلبوم وی، به اسم «ملکه» در سال ۲۰۱۸ عرضه شد.

 

در طول سالهای حرفهای او، میناژ خود را به عنوان یکی از تأثیر گذارترین هنرمندان سبک هیپ هاپ در طول تاریخ نشان داد. 

نیکی میناژ ۱۰ بار نامزد جایزه گِرَمی شد، شش بار جایزه (اَمریکن میوزیک اِوارد) را برنده شد، ۱۱ بار جایزه BET را کسب کرد، و چهار جایزه موسیقی ( بیلیورد) را در میان دیگر افتخارات خود دارد. 

 

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از زندگی