تفریح جدید و گران نیویورکی‌ها: آویزان شدن از لبه آسمان‌خراش

بازدیدکنندگان از «عرشه تماشا» که کفی شیشه‌ای دارد، می‌توانند کسانی را که بالای سرشان آویزان شده‌اند ببینند

 نیویورکی‌ها پس از ماه‌ها اخبار بد و پیگیری روزانه موارد مربوط به همه‌گیری کرونا اگر نیاز به آدرنالین بیشتر داشته باشند می‌توانند از امکان جدید آویزان شدن از آسمان‌خراش بهره ببرند.

یک جاذبه جدید گردشگری به نیویورکی‌ها امکان می‌دهد تا از آسمان‌خراشی ۳۸۷ متری بالا رفته و از لبه آن آویزان شوند.

یکی از بلندترین آسمان‌خراش‌های منهتن به بازدیدکنندگان این اجازه را داده تا از آن بالا رفته و با کمک طناب‌ها از لبه برج آویزان شوند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این چالشی است که جدیدترین جاذبه نیویورک،  شهرنوردی (City Climb) که در نهم نوامبر افتتاح شد، ارائه می‌کند.

مرزهای آمریکا از روز دوشنبه هشتم نوامبر به روی گردشگران کاملاً واکسینه شده باز می‌شود به گردشگران خارجی هم این امکان را می‌دهد که از این کوه‌نوردی شهری شامل بالا رفتن از ۳۲ پله از سطح «پایه کمپ» و سپس صعود از ۱۶۱ پله که به دور آسمان‌خراش در فضای باز پیچیده شده، لذت ببرند.

پس از رسیدن به بالاترین قسمت، جویندگان هیجان می‌توانند با طناب‌هایی که آن‌ها را نگه می‌دارد، از ایپکس (Apex)، یک عرشه تماشا در فضای باز که به شکل هرم در بالای برج ایجاد شده، آویزان شوند.

کل این تجربه حدود ۹۰ دقیقه تا دو ساعت طول می‌کشد و صعودکنندگان حدود ۴۵ دقیقه را در نوک برج سپری می‌کنند.

بازدیدکنندگان از «عرشه تماشا» که کفی شیشه‌ای دارد، می‌توانند کسانی را که بالای سرشان آویزان شده‌اند ببینند.

اما این تجربه چندان هم ارزان نیست و بلیت‌ها در حال حاضر برای هر نفر ۱۸۵ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند که شامل تجربه صعود، ورود به لبه و عکسی از شما که به شکلی خطرناک و مرگبار بر فراز خط افق از لبه آویزان شده‌اید، می‌شود.

این تنها ماجراجویی جدید نیویورک نیست که اخیراً سرفصل خبرها شد. تالار آینه (SUMMIT) نیز به‌تازگی زمانی که گردشگران گفتند «زیادی همه‌چیز را عیان کرده است»، در شبکه‌های اجتماعی سروصدا کرد.

نخستین بازدیدکنندگان از این تالار آینه متوجه شدند که کف‌های آینه‌ای آن جلوه‌ای ناخواسته از زیر دامنشان را از زاویه‌ای رسواکننده به نمایش می‌گذارد. پس‌ازآن مسئولین به بازدیدکنندگان توصیه کردند که موقع ورود شلوار و یا لباس‌زیر پوشیده‌تری به پا داشته باشند.

بیشتر از سفر