سارا جسیکا پارکر همه لباس‌های «سکس و شهر» را نگه داشته‌است

لباس، مد و جادوی نیویورک بخش بزرگی از این مجموعه تلویزیونی بود

سارا جسیکا پارکر در لباس فندی از مجموعه  پاییز و زمستان ۲۰۲۱-instagram/sjpcollection

سارا جسیکا پارکر، ستاره مجموعه تلویزیونی «سکس و شهر» می‌گوید تک‌تک لوازم و لباس‌های شخصیت خودش در این مجموعه را نگه داشته است.

سارا جسیکا پارکر اخیراً فاش کرد که همه متعلقات مربوط به شخصیت خود، «کری برادشاو» را حفظ کرده است.

این بازیگر که ستاره جلد شماره دسامبر مجله مد و زیبایی «وُوگ» نسخه ایالات‌متحده است به نویسنده این نشریه گفت که تمام زیورآلات، لباس و کفش کری برادشاو را بر اساس زمان ظاهر شدن در هر فصل، قسمت و صحنه به دقت جمع‌آوری و بایگانی کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اولین فکری که بعد از خواندن این خبر به ذهن من آمد این بود که آیا قرار است در آینده موزه «سکس و شهر» به زیبایی‌های نیویورک اضافه شود؟

این مجموعه تلویزیونی که از سال ۱۹۹۸ تا سال ۲۰۰۴ زندگی چهار زن مجرد را در نیویورک روایت می‌کند درست در سال‌های اوج مجموعه تلویزیونی «دوستان» به نمایش در آمد اما بر خلاف آن زندگی نیمه مجردی و نسبتاً فقیرانه که قهرمان‌های جوان آن در ابتدا داشتند، «سکس و شهر» با یک نگاه جسورانه به «زنان موفق مجرد نیویورکی» تصویر مردانه از موفقیت را زیر سؤال برد. چهار ستاره این مجموعه تلویزیونی هرگز به کلیشه «زنان خانه‌دار آمریکایی» نزدیک هم نمی‌شوند.

بالاتر از آن، لباس، مد و جادوی نیویورک بخش بزرگی از این مجموعه بود که سارا جسیکا پارکر ۵۶ ساله و دوستانش بعد از ۱۷ سال دوباره چراغ آن را روشن کرده‌اند.

اشیا باارزشی که پارکر به ما می‌گوید با دقت حفظ‌شده‌اند شامل مجموعه باارزشی از لباس‌ها و کیف‌های دولچه و گابانا و همچنین کفش پاشنه دار Manolo Blahnik که سگ دوست‌پسرش آن را جویده بود.

چند ماه قبل پارکر به‌عنوان نمونه‌ای از این بایگانی دیدنی، عکس‌هایی از کفش پاشنه‌بلند معروف را سگ دوست‌پسر شخصیت او جویده بود برای دوستدارانش در اینستاگرام منتشر کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

به‌جز این تصاویر و یادآوری خاطرات گذشته، تصاویر و ویدئوهای فراوانی از فیلم‌برداری این مجموعه در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود و شعله اشتیاق دوستداران آن را هرروز بیشتر می‌کند.

به عقیده نویسنده نشریه وُوگ پارکر می‌داند که در سال ۲۰۲۱، نمایشی که در آن گروهی از زنان سفیدپوست ثروتمند با کیسه‌های خرید گران‌قیمت در خیابان‌های معروف رژه بروند، منعکس‌کننده حال‌وروز نیویورک درگیر همه‌گیری کرونا نیست. همچنین سازندگان سکس و شهر اعتراف کرده‌اند «فقدان تنوع پاشنه آشیل نمایش بود» بنابراین این بار برای پارکر و مایکل پاتریک کینگ، تهیه‌کننده و نویسنده مهم بود که گروه بازیگران و همچنین اتاق نویسندگان را متنوع کنند.

بااین‌حال تلاش اصلی این بوده که حال و هوای مجموعه اول برای عاشقانش حفظ شود. چیزی که تابه‌حال وعده‌اش داده‌شده این است که «برای (زیبایی) لباس‌های این مجموعه می‌شود جان داد» و «هیجان جنسی و صحنه‌های عاشقانه جذاب» فراوانی در مجموعه جدید گنجانده‌شده است.

اخیراً دیدن بازیگران در لباس سیاه عزاداری باعث بالا گرفتن کنجکاوی‌ها درباره مرگ یکی از شخصیت‌ها شد. کینگ درباره تصاویر و صحنه‌های فیلم‌برداری می‌گوید: «شما می‌توانید بسته هدیه کریسمس را ببینید؛ اما من به شما نمی‌گویم داخلش چیست. چرا غافلگیری شما را خراب کنم؟»

بیشتر از مُد و زیبایی