جهش بهای بیت‌کوین هم‌زمان با پیشرفت بازار رمزارز

بازار رمزارز در کل خیزی ۴.۷ درصدی داشته است

بیت‌کوین، به رکورد ۶۷ هزار و ۱۶ دلار بهای آن در ۲۰ اکتبر نزدیک است - Pexels

خیز سریع بازار رمزارز ادامه دارد؛ به‌طوری که اتریوم را به بالاترین قیمت خود تاکنون رسانده و جهش بیت‌کوین به سوی رکوردهای جدید را شاهد بوده است.

در ماه خبرهای خوش رمزارزها، این تازه‌ترین موج است و عامل آن هم مجموعه تحولاتی در بازار مثل راه افتادن صندوق قابل معامله در ماه پیش و همچنین دغدغه‌های بیرونی از جمله نگرانی از تورم بوده است.

بهای بیت‌کوین در زمان انتشار این خبر در بامداد دوشنبه ۸ نوامبر، ۶۶ هزار و ۴۲۵ دلار بود که از بهای ۲۴ ساعت قبل آن هشت درصد بیشتر شد و به رکورد ۶۷ هزار و ۱۶ دلار بهای آن در ۲۰ اکتبر نزدیک است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اتریوم نیز هم‌زمان با تداوم خیزش بهای آن در بامداد دوشنبه، ۴.۵ درصد افزایش قیمت داشت و به رکورد بالایی رسید.

طبق گزارش تارنمای پایشگری کوین‌مارکت‌کپ، بازار رمزارز در کل خیزی ۴.۷ درصدی داشت؛ به طوری که بر اساس گزارش این تارنما، حجم معاملات روز دوشنبه ۱۵ درصد افزایش یافت.

این افزایش‌ها برای تمام رمزارزها رخ نداد. برخی رمزارزها مثل سولانا و رمزارز جدید شیبا اینو که برای آن‌ها تبلیغات زیادی کرده بودند، در روز دوشنبه وضعیت خوبی نداشتند و دستخوش افت شدند.

اما بیشتر رمزارزها روند افزایشی داشتند. از جمله رمزارز میم دوج‌کوین (شوخی‌آمیز) که بهای آن در حال حاضر ۳۸ میلیون دلار است و در بامداد دوشنبه، ۱۳ درصد افزایش قیمت داشت.

© The Independent

بیشتر از اقتصاد