اعتراض ساکنان واقعی آپارتمان سریال «دوستان»

این ساکنان از تجمع مردم گله می کنند

عکس پوستر سریال فرندز از فلیکر

ساکنان واقعی آپارتمانی که برای فیلم‌برداری سریال «دوستان» استفاده شد به نمایش مبل معروف این سریال که برای بیست و پنجمین سالگرد آن برنامه‌ریزی‌شده، اعتراض می‌کنند.

آپارتمانی که برای بخش عمده سریال، خانه مونیکا، راشل، جویی و چندلر مورد استفاده قرار گرفته بود در خیابان ناینتی بدفورد، در محله وست ویلیج شهر منهتن قرار دارد که این خیابان را به خاطر سریال تبدیل به یکی از جذابیت‌های توریستی شهر کرده است. شرکت تلویزیون وارنر برادرز، قرار است برای بیست و پنجمین سالگرد این سریال محبوب، مبل معروف کافه این سریال را در خارج از ساختمان برای عموم به نمایش گذارد. اما ساکنان از این شکایت دارند که نمایش این مبل باعث افزایش شلوغی و جمعیت در محله آنها شده و حداقل یکی از ایشان معتقد است این گردهمایی باعث ادرار در خیابان می‌شود.

رزار اسکودا، ساکن خیابان بدفورد به نیویورک پست گفت: «روزانه حداقل ۴۰۰ گردشگر برای دیدار از این ساختمان به اینجا می‌آیند. آنها سراسر روز و شب مشغول عکس گرفتن از ساختمان هستند. هر بار که از خانه بیرون‌ می‌آیم ۲۰ نفر جلوی در خانه من جمع شده یا کسی در گوشه‌ای در حال شاشیدن است. این که بخواهند خیابان یا حتی بخشی از پیاده‌رو را ببندند دیوانگی است».

شرکت وارنر برادرز مجوزی درخواست کرده که بتواند کل پیاده‌روی خیابان بدفورد را ببندد و به هواداران اجازه دهد با نشستن بر روی مبل در مقابل ساختمان عکس یادگاری بگیرند. طی جلسه‌ای، شورای محل به اتفاق آرا به این مجوز رای منفی دادند ولی به گزارش نیویورک پست وارنر برادرز، اگر بتواند موافقت مقامی مافوق در شهر را جلب کند، می‌تواند طرح خود را به اجرا بگذارد. شرکت تلویزیون وارنر برادرز در بیانیه‌ای گفت: «ما هنوز امیدواریم بتوانیم این مجوز را گرفته و تجربه‌ای منحصر به فرد را برای هواداران خلق کنیم».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از زندگی