ویل اسمیت: خوشبخت کردن یکدیگر، توهمی خیالپردازانه است

«عشق ترسناک‌ترین جایی است که به آن گام می‌نهید. عشق راستین. عشق بی‌قید و شرط.»

ویل اسمیت و جِیدا پینکت اسمیت- FREDERIC J. BROWN / AFP

ویل اسمیت اذعان داشت که نمی‌تواند مسئولیت خوشبخت کردن همسرش جِیدا پینکت اسمیت را تقبل کند.

اسمیت در گفت‌وگو با اپرا وینفری گفت که تاریک‌ترین نقطه دوران ازدواجش پس از چهلمین سالروز تولد ۴۰ سالگی همسرش بوده که سه سال برای آن سازماندهی کرده بود، اما همسرش از آن خوشش نیامد.

بازیگر فیلم «مردان سیاهپوش» به وینفری گفت:«ما متوجه شدیم که دارا بودن توانِ خوشبخت کردن یکدیگر، توهمی خیالپردازانه است. توافق کردیم که او باید خودش را خوشبخت کند و من هم باید خودم را خوشبخت کنم.»

او ادامه داد: «پس به جای توقع از دیگری که برای پر کردن حفره‌های تهی زندگی‌ یکدیگر، به شادی‌های کنونی رابطه‌مان باز‌می‌گردیم.»

این دو بازیگر در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند. اسمیت در اشاره به شایعه جدایی از جِیدا پینکت پس از رابطه جِیدا با آگوست السینای خواننده، گفت: «می‌دانید، واقعا جالب است، ما هرگز رسما از یکدیگر جدا نشدیم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اسمیت در پاسخ به سوال وینفری که پرسید آیا او با همسرش در یک «رابطه باز» (ازدواج و همزیستی بدون تعهد به وفاداری به طرف دیگر) است، گفت: «ما درباره همه چیز صحبت می کنیم. فکر می‌کنم مشکلی که آدم‌ها با یکدیگر دارند و نمی‌توانند درباره‌اش با هم گفت‌وگو کنند، این است که تنها در چارچوب رابطه جنسی فکر می‌کنند.» 

او افزود: «اما هدف تنها رابطه جنسی نیست، معنوی است. ما در هر حال عاشق یکدیگر باقی خواهیم ماند. و اپرا، حالا که داریم حرفش را می‌زنیم، بگذار درباره‌اش صحبت کنیم. هیچ زنی نمی‌تواند مرا خوشبخت کند، بنابراین به دنبال کسی که مرا خوشبخت کند، نمی‌گردم. هیچ مردی نمی‌تواند جِیدا را خوشبخت کند، بنابراین او هم نیازی ندارد دنبال مردی باشد که او را خوشبخت کند. هردوی ما این را می دانیم. هیچ کس خلاء درون آدم را پر نمی‌کند.»

اسمیت در پایان گفت: «عشق ترسناک‌ترین جایی است که به آن گام می‌نهید. عشق راستین. عشق بی‌قید و شرط. این که بتوانید دروازه‌های یک قلب شکسته را بار دیگر باز کنید. یک قلب شکسته را بارها و بارها بگشایید.»

کتاب خاطرات بازیگر فیلم «پسرهای بد» تحت عنوان «ویل»، روز ۹ نوامبر منتشر خواهد شد. 

فیلم «شاه ریچارد» اسمیت نیز روز ۱۹ نوامبر اکران خواهد شد.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی