«لذت، ترس و عشقی به نام فرزندداری»

به خانه آمدن پسر دوماهه پیت بودجج پس از سه هفته بستری‌ شدن در بیمارستان

زوج بودجج، گاس و خواهر دوقلویش پنلوپ را در ماه اوت به فرزندی گرفتند - Pete Buttigieg/ Twitter

پسرِنوزاد پیت بودجج پس از سه‌ هفته رفت و آمد بین خانه و بیمارستان به خانه بازگشت.

روز جمعه ۱۴ آبان (پنج نوامبر) چستن بودجج شوهر وزیر ترابری توییت کرد جوزف «گاس» آگوست دوماهه پس از درمان به خانه بازگشته است.

وی دراین توییت نوشت: «پس از سه هفته رفت و آمد بین خانه و بیمارستان، ۲۰۱ کیلومتر آمبولانس‌سواری و یک هفته وحشتناک زیر دستگاه تنفس مصنوعی، گاس سرحال و خندان به خانه برگشت!»

«خیالمان راحت شد که گاس و پنلوپ فوری به واشینگتن برگشتند و بابت این موضوع شکرگزار و هیجان‌زده‌ایم! از تمام محبت‌ها و دعاهای خیر شما بسیار سپاسگزارم.»

او افزود:‌ «از تعداد زیادی از کارکنان بخش درمان که در تمام این مسیر یاری‌گر گاس (و باباها و خواهرش) بودند تشکر ویژه می‌کنم. از محبت‌ها و مراقبت‌هایتان بسیار متشکریم.»

چستن هم‌چنین از همه کسانی که ماجرای نوزاد این زوج و تجربه آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه کودکان را منتشر کرده بودند نیز تشکر کرد.

«ازتمام کسانی که در این دوران وحشتناک پشت و پناه ما بودند و در تمام این نگرانی‌ها و تردیدها کمک کردند کمتر احساس تنهایی کنیم، متشکریم»

توییتر پیت بودجج@PeteButtigieg

خیالمان راحت شد و شکرگزاریم. می‌خواهم اعلام کنم فرزند داشتن احساسی همراه با لذت، ترس و عشقی شدید است.

توییتر چستن بودجج@Chasten

پس از سه هفته رفت و آمد به بیمارستان، ۲۰۱ کیلومتر آمبولانس‌سواری و یک هفته وحشتناک زیر دستگاه تنفس مصنوعی بودن، گاس سرحال و خندان به خانه برگشت!

خیال‌مان راحت شد که گاس و پنلوپ فوری از مراقبت‌های پزشکی بیرون آمدند و بابت این موضوع شکرگزار و هیجان‌زده‌ایم! از تمام محبت‌ها و دعاهای خیر شما بسیار متشکرم.

وزیر ترابری بودجج افزود: «خیالمان راحت شد و شکرگزاریم. می‌خواهم اعلام کنم فرزندداری احساسی همراه با لذت، ترس و عشقی شدید است.»

زوج بودجج، گاس و خواهر دوقلویش پنلوپ را در ماه اوت به فرزندی گرفتند.

یک هفته پیش چستن در اینستاگرام خود نوشت گاس اولین جشن هالووین عمرش را در بیمارستان خواهد گذراند و عکسی از او با لباس قندیل نارنجی راهنمایی رانندگی منتشر کرد که در آغوش وزیر بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پاسخ به توییت چستن بودجج

ازتعداد زیادی از کارکنان بخش درمان که در تمام این مسیر یاری‌گر گاس (و باباها و خواهرش) بودند تشکر ویژه می‌کنم. از محبت‌ها و مراقبت‌هایتان بسیار متشکریم.

توییتر چستن بوتیگیگ

ازهرکس که به انتشار ماجرای بستری شدنشان در بخش مراقبت‌های ویژه کودکان کمک کرد و بابت به اشتراک گذاشتن این ماجرا با ما بسیار متشکریم. تمام کسانی که در این دوران وحشتناک پشت و پناه ما بودند؛ متشکریم که در تمام این نگرانی‌ها و تردیدها کمک کردید کمتر احساس تنهایی کنیم.

او زیر این عکس نوشت: تبریک این هواداران دوقلوی ایمنی به مناسبت هالووین!!

او در ادامه نوشت: همان‌طور که می‌بینید هالووین امسال را داریم در بیمارستان می‌گذرانیم. گاس دوره سختی را گذرانده است اما در جهت درستی جلو می‌رویم. سپاس فراوان بابت تمام محبت‌ها و پشتیبانی‌هایی که در چند هفته گذشته نثار خانواده ما کردید. هم‌چنین از متخصصان کوشا و مهربان اموردرمان سپاس‌گزاریم که درمراقبت از دو کدوی کوچک ما کمک کردند تا قوی‌تر، سالم‌تر و خوشگل‌تر شوند.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید یکی از نخستین افرادی بود که مرخص شدن گاس از بیمارستان را تبریک گفت او در توییتر در پاسخ به پیام وزیر ترابری نوشت: همان‌طور که بسیار گفته‌اند فرزند جگرگوشه آدم است، خبر خوش مرخص‌شدن گاس و رسیدنش به خواهر دلبندش پنه‌لوپ، بسی مایه خوش‌حالی است.

توییتر جن ساکی (@PressSec)

مقام رسمی دولت ایالات‌متحده

همان‌طور که بسیار گفته‌اند فرزند جگرگوشه آدم است، خبر خوش مرخص‌شدن گاس و رسیدنش به خواهر دلبندش پنه‌لوپ، بسی مایه خوش‌حالی است.

توییتر پیت بودجج (@PeteButtigieg)

بسیار ممنون و سپاسگزار. فرزند داشتن آمیزه‌ای از لذت، دغدغه و عشق است و همین مایه فکر و خیال فراوان است.

محافظه‌کاران از وزیر ترابری بودجج بابت رفتن به مرخصی بچه‌دارشدن انتقاد کرده‌اند و او هم‌چنین به خاطر  پذیرفتن این دوقلوها به فرزندی و تشکیل خانواده با شوهرش هدف اظهارات همجنسگراهراسانه بود.

ساکی، اواسط اکتبر پرسش خبرنگار نیوزماکس در مورد مرخصی بچه‌دار شدن آقای بودجج را کنار گذاشت و حاضر نشد بابت آن معذرت‌خواهی کند و تاکید کرد دولت اعتقاد دارد تمام والدین باید بابت فرزند جدید از مرخصی برخوردار باشند و می‌خواهد در حالت مطلوب آن را قانونی کند.

© The Independent

بیشتر از جهان