قدردانی نیکول کیدمن از همسر «شگفت‌انگیز»‌اش کیث اوربن

«داشتن او مرهم شگفت‌انگیزی است»

JEAN-BAPTISTE LACROIX / AFP

نیکول کیدمن گفت که چقدر قدردان همسر خویش، کیث اوربن است و فاش کرد کیث دلیل واقعی اعتماد به نفس وی در جلو و پشت صحنه است.

سه‌شنبه شب، ستاره سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) برنده جایزه رویایی بهترین بازیکن زن جشنواره سالانه مرد سال مجله جی‌کیو (GQ) شد.

با این‌حال، در مصاحبه با این مجله برای شماره ماه اکتبر، که کیدمن یکی از ستاره‌های روی جلد آن است، این بازیگر خود را تنها عامل موفقیت خویش اعلام نکرد. او که درباره رابطه با کیث اوربن حرف می‌زد، گفت همسرش همواره نسبت به کارهای او مشتاق است و به هنگام نیاز به «افزایش اعتماد به نفس» وی کمک می‌کند.

کیدمن گفت: «او پشت تلفن نشسته و با من حرف می‌زند. به تماشای قسمت‌های دروغ‌های کوچک بزرگ می‌نشیند … و من قدر همه این‌ها را می‌دانم. داشتن او مرهم شگفت‌انگیزی است».

این بازیگر همچنین توضیح داد گرچه اوربن خیلی هم خوشحال می‌شود که به او در کار کمک کند، ولی به عنوان یک زوج، آنها سعی می‌کنند از بحث درباره نقش‌هایی که او می‌پذیرد، خودداری کنند.

کیدمن گفت: «تنها چیزی که واقعا درباره آن به بحث می‌نشینیم بحث درباره نتیجه و هزینه‌ انتخاب‌‌ها برای خانواده‌مان است. اگر کاری توان و انرژی زیادی از او یا کودکان بگیرد، آن را قبول نخواهم کرد». 

این اولین باری نیست که نیکول کیدمن درباره ازدواج خوب خویش حرف می‌زند. در ماه اکتبر، این بازیگر هالیوود گفت او و همسرش برای داشتن رابطه‌ای سالم در خانه برای خود مرزهایی تعیین کرده‌اند. 

به گزارش مجله هارپرز بازار (harper’s bazaar) او در این مراسم گفت: «واضح است که من سخت مشغول به کار هستم ولی وقتی کار ندارم و آزادم، واقعا کار نمی‌کنم. من و کیث خیلی راحت و سریع می‌توانیم کار را بیرون در خانه رها کنیم چرا که واقعا زندگی خیلی خوبی در نشویل داریم، زندگی ساده، به دور از هیاهو و مکملِ هم، چرا که خود آن را این گونه تعبیه کرده‌ایم».

او توضیح داد که هر دوی ایشان به شدت تلاش می‌کنند تا زندگی‌ حرفه‌ای بر زندگی خصوصی آنها غلبه نکند. او گفت: «ما درباره مرزهای تعیین شده درباره کارهایی که انجام آن در خانه مجاز است، خیلی سخت‌گیر هستیم. من سابقا دفتر کاری برای خود در خانه داشتم ولی از دستش خلاص شدم. بهترین کاری است که در زندگی خود انجام دادم. بالاخره به این نتیجه رسیدم که «این چیز خوبی نیست».

در جشنواره مرد سال مجله جی‌کیو، نیکول کیدمن لباس شبی زرد براق ساخته رالف اند روسو به تن کرده بود. او در این مراسم همراه مهمان‌های مشهور دیگری مانند دیوید بکهام بود که جایزه منتخب ویراستار را برای اقداماتش در دنیای مد، فوتبال و انسان‌دوستی دریافت کرد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از زندگی