جنیفر انیستون و کورتنی کاکس درگذشت همبازی خود در «فرندز» را تسلیت گفتند

جیمز میشل تایلر با بازی در نقش صاحب دمدمی‌مزاج یک کافه، میلیون‌ها هوادار داشت

جیمز میشل تایلر در سن ۵۹ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان پروستات درگذشت- Paul ZIMMERMAN / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

جنیفر انیستون و کورتنی کاکس، بازیگران مجموعه فرندز، اولین کسانی بودند که مرگ جیمز میشل تایلر، بازیگر دیگر آن مجموعه را تسلیت گفتند. تایلر در سن ۵۹ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان پروستات درگذشت.

جیمز میشل تایلر به علت بازی کردن در نقش گانتر، مدیر دمدمی‌مزاج کافه در آن مجموعه، میلیون‌ها هوادار داشت. او نقش شخصیتی را بازی می‌کرد که موهایش را رنگ‌زدایی کرده بود و عاشق یک‌طرفه شخصیت ریچل با بازی انیستون بود.

به گفته نمایندگان تایلر، او روز یک‌شنبه ۲۵ اکتبر (۲ آبان) در خانه‌اش در لس‌آنجلس درگذشت.

پس از پخش خبر درگذشت این بازیگر، پیام‌های تسلیت همراه با بازپخش قطعه کوتاهی از بازی انیستون و او در قسمت آخر سریال فرندز (جایی‌که گانتر به ریچل ابراز عشق می‌کند) توسط انیستون، شروع شد.

انیستون در بخش توضیحات آن پست نوشت: «فرندز بدون تو اینی نمی‌شد که هست. بابت تمام خنده‌هایی که به صحنه و خانه‌هامان آوردی  از تو ممنونم. خیلی دلتنگت خواهم شد.»

کاکس که نقش مونیکا را بازی می‌کرد، عکسی از تایلر منتشر کرد و نوشت: «میزان قدردانی که تو هر روز با خودت به صحنه می‌آوردی برابر با میزان قدردانی من از آشنایی با تو خواهد بود. در آرامش بخواب جیمز.»

ادای احترام دیگر ستارگان سریال فرندز و سایر همکاران تایلر را نیز در زیر مشاهده می‌کنید:

جیمز میشل تایلر، گانتر ما، دیشب درگذشت. او انسانی بی‌نظیر بود که آخرین روزهای عمرش را صرف کمک به دیگران کرد. خدا تو را بیامرزد جیمز، گانتر جاودانه خواهد بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Matt LeBlanc (@mleblanc)

شبکه تلویزیونی برادران وارنر سوگوار از دست دادن جیمز میشل تایلر است، بازیگری دوست داشتنی و عضوی مهم از خانواده فرندز. با خانواده، همکاران و دوستان او همدردیم.

او مردی بسیار بسیار دوست داشتنی بود.

امروز روزی غم‌انگیز است.

در ماه ژوئن تایلر فاش کرد که مبتلا به سرطان پروستات است و در یک برنامه تلویزیونی ایالات متحده گفت در سال ۲۰۱۸  مبتلا به نوع پیشرفته این بیماری شده و سرطان به استخوان های او نیز سرایت کرده است.

اوایل سال جاری بنیاد سرطان پروستات با هدف افزایش آگاهی عمومی در مورد این بیماری، دکلمه او از شعر «اگر می‌دانستی» اثر استفان کالینیچ را در قالب ویدیویی کوتاه تهیه و منتشر کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نمایندگان تایلر با اعلام خبر درگذشت او در بیانیه‌ای گفتند: «جهان او را به عنوان گانتر (هفتمین «دوست») مجموعه موفق «دوستان» می‌شناخت، اما عزیزان میشل او را به عنوان بازیگر، موسیقیدان، حامی آگاهی‌بخشی درباره سرطان، و همسری دوست‌داشتنی می‌شناختند.

«میشل عاشق موسیقی زنده و هوادار تیم کلمسون تایگرز بود و اغلب از برنامه‌های مفرح و ماجراجویی‌های ناگهانی لذت می‌برد.»

«اگر یک بار او را می‌دیدید دیگر تا ابد دوست می‌شدید.»

بسیاری از هوادارن سریال «دوستان» به دلیل حضور پررنگ او در آن سریال به او لقب «دوست هفتم» داده بودند.

گانتر را اغلب پشت پیشخوان سنترال پِرک در حال کار می‌دیدیم، اما در طول ۱۰ سال بازی در سریال «دوستان» دیالوگ‌های جالب بسیاری از او به یاد داریم.

در آخرین قسمت مجموعه «دوستان»، گانتر بعد از ۱۰ سال به ریچل ابراز عشق کرد و زمانی که این زن خوش‌پوش آماده می‌شد برای آغاز زندگی جدیدش به پاریس عزیمت کند، در کمال ناامیدی کوشید از او خواستگاری کند.

ریچل دست رد به سینه گانتر زد، اما با زبانی نرم  به او گفت: «و... و هر وقت در کافه‌ای نشستم و قهوه ‌خوردم، یا هر جا مردی با موهایی روشن‌تر از خورشید دیدم، به یاد تو خواهم افتاد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی