تسلیت الک بالدوین به خانواده فیلمبرداری که با گلوله او کشته شد

بالدوین پس از این تیراندازی مرگبار ساعت‌ها عصبی و ناآرام بود و نمی‌شد دلداری‌اش داد

بر اساس گزارش‌ها، الک بالدوین آخر هفته خود را به تسلیت و دلداری همسر و پسر هالینا هاچینز، فیلمبردار سینما، گذراند. این فیلمبردار در نیومکزیکو در یکی از صحنه‌های فیلمی که بالدوین بازیگر آن بود، به ضرب گلوله کشته شد.

از این بازیگر عکسی وجود دارد که چند روز پس از این حادثه ناگوار کنار متیو هاچینز و پسرش مقابل هتلی در سانتافه ایستاده است. این واقعه روز پنجشنبه  رخ داد که بالدوین به همراه این فیلمبردار ۴۲ ساله مشغول فیلمبرداری فیلم «زنگ آهن» بودند. آقای بالدوین بازیگر و تهیه‌کننده این فیلم است.

در عکس‌ها آقای بالدوین را در حال در آغوش کشیدن آقای هاچینز و قدم زدن با پسر وی می‌بینیم. یک منبع آگاه در مصاحبه با نشریه پیپل گفت این بازیگر قصد دارد مدتی از زیر ذره‌بین مطبوعات و رسانه‌ها دور بماند.

این منبع آگاه گفت «حادثه بسیار دلخراشی بود و بالدوین در دوران سخت معمولا چنین می‌کند. هرگاه اتفاق بدی می‌افتد، تا مدت کوتاهی از انظار عمومی دور می‌شود.» وی افزود آقای بالدوین پس از این تیراندازی مرگبار «ساعت‌ها عصبی و ناآرام بود و مطلقا نمی‌شد دلداری‌اش داد.»

او گفت: «همه می‌دانند این صرفا یک حادثه بود اما روحیه او مطلقا خراب شده است.»

بنا بر گزارش‌ها، مردم منطقه سانتافه واقع در بونانزا کریک رنچ شکایت‌های زیادی علیه گروه فیلمبرداری این فیلم مطرح کرده بودند. ظاهرا چند روز پیش از مرگ دلخراش خانم هاچینز هم سر صحنه فیلمبرداری یک اسلحه کمری به اشتباه پر شده بود. همکاران سابق مسئولان اسلحه‌خانه و تفنگ‌های این فیلم پا پیش گذاشته‌ و گفته‌اند این افراد پیش‌تر نیز در رعایت مقررات اهمال کرده بودند. بر اساس گزارش‌ها، چند ساعت پیش از تیر خوردن خانم هاچینز، برخی از کارکنان پشت صحنه این فیلم در اعتراض به شرایط نامناسب فیلمبرداری اعتصاب کرده بودند.

به آقای بالدوین گفته بودند اسلحه‌ای که به دستش داده‌اند «سرد» یا در واقع خالی است اما تیر در رفت و به خانم هاچینز و جوئل سوزا، کارگردان فیلم، اصابت کرد. خانم هاچیز که یک فرزند دارد کشته شد و آقای سوزا زخمی شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پس از این حادثه، آقای بالدوین در توییتر خود نوشت: «هیچ کلامی نمی‌تواند میزان بهت و اندوهم را از این حادثه دردناک نشان دهد. حادثه‌ای که جان همسر و مادری به نام هالینا هاچینز و همکار دوست‌داشتنی ما را گرفت.»

بالدوین نوشت «من مشغول همکاری کامل با پلیسم تا ببینیم این حادثه دلخراش چطور رخ داد و با شوهرش در تماسم تا از او و خانواده‌اش حمایت کنم. دلم به حال شوهر و پسر هالینا و هرکس او را می‌شناخت و دوست داشت می‌سوزد.»

آخر هفته مراسم یادبودی برای خانم هاچینز در سانتافه برگزار شد و مراسم دیگری نیز قرار است یکشنبه شب در کالیفرنیا برگزار شود. خانم هاچینز که اصالتا اهل اوکراین بود، با همسر و پسرش در کالیفرنیا زندگی می‌کرد.

هانا گوتیرز رید، مسئول اسلحه‌های کمری مورد استفاده در صحنه فیلمبرداری این فیلم بود. او که ۲۴ سال دارد، دختر یکی از متخصصان مشهور هالیوود در زمینه سلاح گرم است و پیش‌تر در فیلمی دیگر مسئول اصلی اسلحه‌ها بوده است. دیو هالز، دستیار کارگردان، کسی بود که آن اسلحه را به دست آقای بالدوین داد و از خالی بودن آن مطمئن شده بود. همکاران سابق هالز در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفته‌اند پیش‌تر سر فیلمبرداری چند فیلم از وی بابت مسائل امنیتی شکایت شده است.

مقام‌های نیومکزیکو همچنان مشغول بررسی حادثه مرگبار هفته گذشته‌اند.

© The Independent

بیشتر از فیلم