یک سوم افراد پیش از اولین ملاقات عاشقانه از صدای طرف‌ «بدشان» می‌آید

۴۹ درصد افراد می‌گویند طرز حرف زدن طرف مقابل بر تصمیمشان برای برقراری رابطه اثر گذاشته است

حدود یک سوم (۲۷ درصد) دوست‌یابان نسل جدید از صدای طرف «بدشان» آمده است - Pexels

آیا تا به حال شده هنگام دیدار عاشقانه ناگهان از طرف «بدتان» بیاید؟ همان احساسی را می‌گویم که یک لحظه طرف به نظرمان جذاب می‌آید و لحظه بعد حتی نمی‌خواهیم کنارش باشیم.

این احساس اوایل امسال در پی گله‌ کردن شرکت‌کنندگان مسابقه «جزیره عشق» (لاو آیلند) به موضوع داغی تبدیل شد. حالا پژوهش جدید برنامه دوست‌یابی تیندر نشان می‌دهد حدود یک سوم (۲۷ درصد) دوست‌یابان نسل جدید از صدای طرف «بدشان» آمده است. اوخ.

در سر دیگر طیف، حدود یک چهارم (۲۲ درصد) از هزار و یک شرکت‌کننده ۱۸ تا ۲۴ ساله‌ این نظرسنجی‌اند که گفته‌اند شنیدن صدای طرف می‌تواند به عمیق‌تر شدن احساساتشان نسبت به او کمک کند. ۴۹ درصد این افراد نیز گفته‌اند طرز حرف زدن طرف بر تصمیمشان برای برقراری رابطه با او اثر گذاشته است.

۱۶ درصد کاربران این برنامه دوست‌یابی اعتراف کرده‌اند برای غلبه بر این مشکل ملایم‌تر با طرف صحبت کرده‌اند و ۱۴ درصدشان گفته‌اند سعی کرده‌اند «با صدایشان جذابیت جنسی ایجاد کنند». ۱۰ درصد این افراد گفته‌اند کوشیده‌اند هنگام قرار عاشقانه عمق بیشتری به صدایشان بدهند و ۹ درصد نیز سعی کرده‌اند صدایشان «شیک‌تر» باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هم‌چنین در نتایج این نظرسنجی جذاب‌ترین لهجه‌های بریتانیایی را مشخص کرده‌اند. لهجه ایرلند شمالی در صدر این فهرست قرار گرفته است.

جایگاه دوم هم با فاصله‌ای اندک به طور اشتراکی از آن لهجه‌های اسکاتلندی و کاکنی لندن است و در پی آن‌ها نیز لهجه چلسی لندن، یورکشایری و لیورپولی قرار دارد.

لهجه منچستری در جایگاه ششم شهوت‌انگیزترین لهجه‌ها قرار دارد و در پی آن لهجه ولزی، بیرمنگامی، نیوکاسلی و اسکسی (به طور اشتراکی در جایگاه نهم) و لهجه جنوب غربی انگلستان در جایگاه دهم قرار گرفتند.

جذاب‌ترین لهجه‌های بریتانیا بنا به اعلام تیندر:

۱- ایرلند شمالی

۲- کاکنی لندنی و اسکاتلندی

۳- چلسی لندن

۴- یورکشایر

۵- لیورپولی

۶- منچستری

۷- ولزی

۸- بیرمنگامی

۹- نیوکاسلی و اسکسی

۱۰- جنوب غربی انگلستان

تام هاردی لندنی، شهوت‌انگیزترین لهجه در میان افراد مشهور را از آن خود کرد و هری استایلز اهل چشایر، جک گرلیش بزرگ شده در بیرمنگام، تام فری منچستری و مایا جامای بریستولی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

افراد مشهور دارای جذاب‌ترین صدا بنا به اعلام تیندر:

۱- تام هاردی

۲- هری استایلز

۳- جک گرلیش

۴- تام فری

۵- مایا جاما

۶- انت و دک

۷- لورا ویتمور

۸- ایان استرلینگ

۹-  رگه‌ژان پیج

۱۰- جودی کامر

انت مک‌پارتلین و دکلان دانلی نیوکاسلی نیز جزو دارندگان جذاب‌ترین صداها در میان افراد مشهور بودند و پس از آن‌ها نیز لورا ویتمور، مجری برنامه جزیره عشق ایرلند و همسر اسکاتلندی او ایان استرلینگ قرار گرفتند. نام رگه‌ژان پیج لندنی، ستاره برنامه بریجرتون و جودی کامر لیورپولی هم در این فهرست بود.

© The Independent

بیشتر از زندگی