پلوتون پارک؛ محصول همکاری جدید نشان تجاری آدیداس بیانسه

این مجموعه اولین تلاش پلوتون در زمینه تولید کفش و پوشاک به‌شمار می‌رود

این مجموعه قرار است ۱۰ نوامبر به بازار عرضه شود - Adidas

بیانسه از همکاری جدیدی در تولید لباس بین نشان تجاری آدیداس ایکس آی‌وی پارک او و پلوتون با نام پلوتون‌پارک #PELOTONPARK خبر داد.

این مجموعه محدود، اولین تلاش پلوتون در زمینه تولید کفش و پوشاک به‌شمار می‌رود. این شرکت در زمینه تولید تجهیزات ورزشی در خانه شامل دوچرخه ثابت و تردمیل معروف است.

این مجموعه محدود که شامل لباس‌های روزمره و نیز لباس مناسب صحنه به رنگ‌های مشکی و زیتونی با رگه‌هایی از رنگ نئون است، شلوارک ورزشی و جوراب شلواری با سوتین‌های همرنگ، شلوارک‌های گشاد و تی‌شرت‌های گشاد برای لایه ‌لایه لباس پوشیدن، کاپشن کوتاه و بادگیر را دربرمی‌گیرد.

این مجموعه همچنین دارای یک کفش کتانی تک‌جنسیتی(قابل استفاده زنان و مردان)، آی‌وی‌پی الترا پارک، در اندازه‌های چهار تا  ۱۴ است. اندازه پوشاک بین ایکس‌ایکس‌اس تا سه‌ایکس‌لارج و قیمت آن از ۴۵ تا ۲۰۰ دلار آمریکا برای لباس و ۲۰۰ دلار آمریکا برای هر جفت کفش‌ خواهد بود.

این مجموعه که قرار است ۱۰ نوامبر به بازار عرضه شود، با دومین مجموعه «هنرمند»(سری آرتیست) بیانسه مارک پلوتون همراه خواهد شد که به طرفداران پلوتون امکان دسترسی به ۷۲ ساعت محتوا، از جمله ۱۷ کلاس تنظیم شده برای ترانه‌های این ستاره پاپ را می‌دهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اولین سری سال گذشته، پس از امضای قرارداد چند ساله بین بیانسه و پلوتون به بازار آمد. امسال، این رویداد در اوایل این هفته در سراسر جهان از استودیو پلوتون  درنیویورک و لندن پخش شد.

به عنوان بخشی از سری سال گذشته، بیانسه و پلوتون عضویت دیجیتالی را به شماری کالج‌ و دانشگاه‌ تاریخا سیاه‌پوست هدیه کردند. امسال، این همکاری دوچرخه ثابت پلوتون را در اختیار ۱۰ دانشگاه می‌گذارد.

مجموعه آدیداس ایکس آی‌وی‌پارک ایکس پلوتون برای خرید در فروشگاه‌های آنلاین آدیداس و پلوتون و نیز در فروشگاه‌های منتخب آدیداس در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

آی‌وی پارک روز جمعه یک کلیپ ویدیویی تبلیغاتی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن مربیان معروف پلوتون، مانند الی لاو، کودی ریگزبی، و بکس جنتری لباس‌های جدید را پوشیده بودند.

آدیداس در بیانیه‌ای گفت: «اولین مجموعه در نوع خود، پیوند موسیقی، ورزش، و مد را جشن می‌گیرد.»

«آدیداس ایکس آی‌وی‌پارک ایکس پلوتون که با هدف توانمندسازی همه در سفر تناسب اندام ‌آنها طراحی شده است، بیانیه‌ای از فراگیری و حرکت پرانرژی است.»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی