اولین مجموعه‌ لاک ناخن و محصولات مراقبت از دست هِرمِس

رنگ‌های این مجموعه از دستبندهای مینای معروف هرمس گرفته شده است

قیمت هر عدد لاک ناخن هرمس ۶۰ دلار  است - ©Joaquin Laguinge/HERMES

پس از به بازار فرستادن رژلب‌های خود در سال ۲۰۲۰ و مجموعه‌ رژ گونه در ماه مارس ۲۰۲۱، «هرمس بیوتی» قرار است فروش جدیدترین مجموعه خود به نام Les Mains Hermès را کلید بزند. مجموعه‌ای از محصولات مراقبت دست شامل لاک‌های رنگارنگ، یک محصول پایه‌ لاک ناخن، یک محصول روکش لاک ناخن، کرم دست ترمیمی، روغن مغذی کوتیکول است روانه‌ بازار کرده که بی‌گمان یکی از بهترین محصولات ناخنی است که تاکنون ساخته شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیر الکسیس دوما، مدیر هنری این برند، توضیح می‌دهد که تمرکز بعدی هرمس بیوتی بر روی دست‌هاست: «دست نماد مراقبت است. دست شریک ما، چشم ما، هویت ما است. دست جنسیت ندارد، نمایانگر رفتارها است، نشان‌دهنده‌ این است که این دست یک سوارکار است یا صنعتگر. هم قدرتمند است و هم ظریف.»

کرم دست این مجموعه از ۹۸ درصد مواد طبیعی تشکیل شده که شامل عصاره‌ التیام‌بخش توت سفید، اسید هیالورونیک محافظ و خزه‌ طبیعی بازسازی کننده است. بافت ابریشمی آن هیچ‌گونه اثری از چربی بر جا نمی‌گذارد و برای دلپذیری بیشتر، عطر آن توسط عطرساز داخلی هرمس یعنی کریستین ناگل طراحی شده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hermès (@hermes)

پس از کرم دست، گام بعدی در مجموعه‌ Les Mains Hermès روغن تغذیه‌ی ناخن و کوتیکول است که آن هم ۱۰۰ درصد از مواد طبیعی ساخته شده است. سپس یک لایه پایه تقویت‌کننده ناخن‌ها را برای هیجان‌انگیزترین عنصر مجموعه‌ جدید آماده می‌کند؛ لاک ناخن.

مجموعه‌ لاک ناخن هرمس به افتخار آدرس خانه‌ تاریخی  هرمس یعنی پلاک ۲۴ خیابان فابرگ سنت اونوره دارای ۲۴ رنگ است که رنگ‌هایش از دستبندهای مینای معروف این خانه مد گرفته شده است. این رنگ‌ها از صورتی ظریف رزی گرفته تا قهوه‌ای شکلاتی غلیظ و از قرمز کلاسیک تا زرد آفتابی را در بر می‌گیرند.

مانند همه مجموعه‌های هرمس بیوتی، بسته‌بندی Les Mains Hermès توسط پیر هاردی، مدیر خلاق کفش و جواهرات این برند، طراحی شده است که هر قطعه از این مجموعه را شبیه به یک اثر هنری کرده است.

 هر عدد لاک ناخن این خانه مد در فروشگاه هرمس ۶۰ دلار و قیمت کرم آن هم حدود ۱۰۰ دلار آمریکا است.

بیشتر از مُد و زیبایی