ویکتوریا بکهام راز موفقیت ازدواج طولانی خود را فاش کرد

دیوید و ویکتوریا بکهام در سال ۱۹۹۷ ملاقات و در سال ۱۹۹۹ ازدواج کردند

در سال ۲۰۱۷، دیوید فاش کرد که او و ویکتوریا به طور مخفیانه، عهد ازدواج خود را تمدید کرده‌اند- Mike Coppola/Getty Images/AFP

ویکتوریا بکهام راز ازدواج ۲۲ ساله خود با دیوید بکهام را فاش کرد.

در آخرین حضور او در برنامه «گود مورنینگ آمریکا» روز سه‌شنبه، از این عضو سابق گروه «اسپایس گرلز» پرسیده شد که او امیدوار است چه نوع «حکمت ازدواج» را به فرزندان خود منتقل کند.

«اوه خدای من! حکمت ازدواج؟ راستش، نمی‌دانم.»

او گفت: «ما از یکدیگر بسیار حمایت می‌کنیم.» او یک پدر باور نکردنی و یک شوهر فوق‌العاده است.

«و ما اوقات خوش زیادی داریم. ما در هر کاری که انجام می‌دهیم از یکدیگر حمایت می‌کنیم. موضوع اوقات خوش داشتن و لذت بردن از مصاحبت با یکدیگر است.»

او افزود: «من واقعا عاشق کنار او بودنم که پس از این همه سال، چیز خوبی است.» او خندید: «یک امتیاز است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این زوج در سال ۱۹۹۷ ملاقات و در سال ۱۹۹۹ ازدواج کردند.

مراسم عروسی بدنام آن‌ها که این زوج در آن بر تخت‌های طلایی یکسان نشسته بودند، در قلعه لوترلستون در حومه دوبلین برگزار شد.

عروس لباس مارک ورا وانگ با دنباله‌ای به طول شش متر پوشیده و تاجی از طلای ۱۸ عیار گذاشته بود که قبل از حضور میان مهمانان، آن را عوض کرد و لباسی بنفش که با لباس دیوید هماهنگ بود، به تن کرد.

بروکلین، پسر چهار ماهه آن‌ها، نقش حامل حلقه ازدواج را ایفا کرد.

از آن زمان، آن‌ها صاحب سه فرزند دیگر شدند: رومئو ۱۹ ساله، کروز ۱۶ ساله و هارپر ۱۰ ساله.

و در سال ۲۰۱۷، دیوید فاش کرد که او و ویکتوریا به طور مخفیانه، عهد ازدواج خود را تمدید کرده‌اند.

این فوتبالیست بازنشسته درباره عروسی مجلل خود به برنامه «دزرت آیلند دیسکس» رادیو ۴ [بریتانیا] گفت: «برای برگزاری آن کارهای زیادی انجام دادیم. از آن زمان عهد خود را تمدید کردیم و این مراسم خیلی خصوصی‌تر بود؛ حدود شش نفر در خانه ما بودند.»

ویکتوریا، ۴۷ ساله، در ماه ژوییه برای جشن بیست‌ودومین سالگرد ازدواجشان ویدیویی ساخته‌شده از عکس‌ و فیلم‌هایی خود و بازیکن سابق منچستریونایتد را با عنوان «دوستت دارم دیوید. سالگرد ازدواجمان مبارک» در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

در ادامه مصاحبه، او نشان تجاری لوازم آرایشی «ویکتوریا بکهام» خود را «پروژه‌ای از سر شوروشوق» توصیف و سپس به میزبان توصیه کرد که آن‌ها «در زندگی به کرم رژگونه نیاز دارند».

وقتی درباره احتمال پیوستنش به هم‌گروه‌های سابق برای تجدید دیدار گروه اسپایس گرلز سوال شد، این طراح مد پاسخ داد: «فکر می‌کنم بار آخر از من این را سوال کرده بودید.»

وی ضمن تایید اینکه این گروه «موفقیتی بزرگ» و «تجربه‌ای فوق‌العاده» بود، افزود: «فکر می‌کنم زمان خوانندگی من روی صحنه گذشته است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی