کشته شدن ستاره موسیقی پاپ اسپانیا در آتش‌ صحنه

این حادثه عجیب ودردناک مقابل چشمان هزار تماشاچی اتفاق افتاد

عکس از صفحه توییتر سینز گارسیا 

جوانا سینز گارسیا، خواننده اسپانیایی در اثر انفجار آتش‌بازی در کنسرتی کشته شده است. این ستاره پاپ ۳۰ ساله در ساعت دو بامداد به وقت محلی مورد اصابت کارتریج دستگاه آتش‌بازی قرار گرفت که او را بیهوش کرد. پس از مداوای اولیه، خانم سینز به بیمارستانی نزدیک مادرید منتقل شد و در آنجا درگذشت.

به گزارش دیاریو مونتانس (Diario Montanes)، سینز گارسیا در شب پایانی از یک فستیوال چهار روزه، که در ناحیه آویلا شهر لاس برلاناس، در حال اجرا بود و با ارکستر سوپر هالیوود همراهی می شد. حدود ۱۰۰۰ نفر شاهد این حادثه بودند. اجرا بی درنگ قطع شد. یک پزشک و یک پرستار که گویا در میان تماشاگران بودند، قبل از ورود پیرا پزشکان به صحنه آمدند.

روزنامه اسپانیایی El Norte de Castilla ، پرونس ای اس ال (Prones ISL) که مدیریت و تبلیغ گروه ارکستر سوپرهالیوود را برعهده دارد این حادثه را «تاسف آور» خواند و گفت احتمالا اشتباه در ساخت دستگاه باعث این حادثه شده است.

پرونس ای اس ال گفت: «ازطرف این شرکت که ارکستر سوپر هالیوود را نمایندگی می کند، تمام کارکنان، نوازنده ها، و بطور کلی هنرمندان از دست دادن همکارمان جوانا را به خانواده و دوستان او صمیمانه تسلیت می‌گوییم.اوهمیشه از لحاظ حسن رفتار فردی و هنری و علاوه بر آن خصوصیت انسانی‌اش نمونه بود. تحمل فقدان او برای همه ما بسیارسخت است».

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، لحظه انفجار را نشان می‌دهد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر